WOMAN מגלים, כי בקמפיין חדש לקולקציית הקיץ הושקעו שלושה וחצי מיליון ש”ח. משרד הפרסום אופטימום, על קידום המכירות עם הדוגמנית ויארה שוטרטובה;
מה שבטוח הוא שהשכנים שלו ממול, לא יאהבו את מה שיראו. הסיבה, מדובר בשלט פרסום שהעלו TAG WOMAN, על קיר באורך 200 מטר מול חנות הדגל של “קסטרו” במתחם דיזנגוף סנטר. עכשיו תבינו למה צפוי לנו קיץ חם. חם מאד.
ויארה שוטרטובה – Tag Woman – Dizengoff wall
למי שלא מכיר אופנת TAG WOMAN שהוקמה על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי – מפעילה עשרים חנויות, מהם עשר בבעלות עצמית ושש חנויות באמצעות זכיינים. הרשת גם מעסיקה כמאה עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק ולוגיסטיקה.
באחרונה, מככבת הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, בקידום מכירות של רשת תאג וומן והדוגמנית שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של TAG WOMAN עונה שנייה ברציפות.
WOMAN מגלים, כי בקמפיין חדש לקולקציית הקיץ הושקעו שלושה וחצי מיליון ש”ח. משרד הפרסום אופטימום, אחראי על קידום המכירות עם הדוגמנית ויארה שוטרטובה;
אילן לוי, מנכ”ל החברה: “רשת TAG WOMAN נמצאת בעמדת פריצה והתקדמות בשוק האופנה הישראלי. אנחנו מקפידים להיראות אחרת ולהביא מסר של חדשנות אופנתית מתוך תפיסה אירופאית, במטרה שהלקוחות שלנו תרגשנה שיש להן מה שאין לאחרות…
“מטרת המהלך להעמיק את הקשר עם לקוחות הרשת ולהעניק לכל אישה חווית קנייה ייחודית, תוך בידולה של הרשת להיות אופנתית, ייחודית וסקסית”. אומר לוי.
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני שלוש שנים וממשיכה את דרכה של חברת TAG שהייתה פעילה במשך עשר שנים בענף האופנה והתמחתה באופנת נשים.
* הכותבת הינה עורכת אתר “רינונים”.