צרכנות צרכנות ירוקה

 רשת נעמן, עגלות קניה במקום שקיות וסלי קניה

מי צריך שקיות כשיש עגלת קניות? ל'רשת נעמן' מבחר עגלות קניה אופנתיות, נוחות ויפיפיות החוסכות את כאב הראש הכרוך בהתעסקות עם שקיות וסלי קניה ◄ עגלות שוק יציבות, מסיביות וחזקות בעלות קיבולת של 37 ליטר הכוללות ידית נשיאה נוחה ו-4 גלגלים איכותיים ◄ ניתן להשיג רשת נעמן, המונה כ-70 חנויות ברחבי הארץ.
0
0
רשת נעמן, מקבוצת נעמן גרופ מציעה מבחר עגלות קניה אופנתיות במקום שקיות וסלי קניה
רשת נעמן, מקבוצת נעמן גרופ מציעה מבחר עגלות קניה אופנתיות במקום שקיות וסלי קניה

מאז שנכנס לתוקפו חוק השקיות קונים רבים המגיעים לקופה בסופרמרקט או במרכול השכונתי ניצבים בפני עובדה ברורה: יש בעיה – אין שקיות לאריזה. הפתרון; עגלת קניות מתקפלת שהיא בעצם מכשיר נייד ואישי המאפשר לכל אחד ואחת להגיע לחנות, לקנות ולשים את המוצרים בעגלה, להכניסה לאוטו עם כל המצרכים מבלי לסחוב שקיות, ולהגיע ממש עד המטבח.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנהל קטגוריה בכיר ב’רשת נעמן‘ מר גבי אזור, מציין; “הביקוש לעגלות שוק גדל מאד באחרונה, ובמיוחד מאז שמשרד ההגנה והסביבה, דיווח על הפחתה של יותר מ-80% במכירות שקיות פלסטיק חד פעמיות.

דומה, כי הציבור בישראל, הפנים את החשיבות ושינה את התנהלותו ואנחנו בנעמן, עוזרים לו להתנהל בקלות. העגלות שלנו חזקות וקלות משקל עם ידית נוחה לאחיזה, הן נעות על גלגלי ג’מבו בקוטר 20 ס”מ המקלים על שינוע העגלה ומעניקים לה מראה צעיר ואופנתי.

לכל עגלה כיסי נוחות וכיס קדמי נוסף מבד תרמי השומר על מזון ושתיה הדורשים קירור והיא גם מתקפלת בקלות ונוחה לאחסנה ברכב ובכלל. מר אזור, מוסיף; “מעל הכל, מדובר בקנייה חד פעמית של מוצר שהינו ידידותי לסביבה, המסייע במניעת שימוש בזבזני ומיותר בשקיות ניילון המזהמות ומאיימות על הסביבה”. הדגיש וסיכם מנהל קטגוריה בכיר ב’רשת נעמן‘ מר גבי אזור.

השימוש בעגלות הוא נוח וקל לא רק למטרת קניות, ניתן להוביל בהן ציוד ישירות מהמכונית לקמפינג, לבילוי בים ובבריכה, כדי להקל על הסחיבה וההובלה. המחיר אטרקטיבי; 149 ₪.

█ רשת נעמן, מקבוצת נעמן גרופ

רשת נעמן, מקבוצת נעמן גרופ שבבעלות איש העסקים מר מוטי בן משה, הינה הרשת המובילה בענף ייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים במחירים השווים לכל כיס.

מדובר במערכות של; כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי. הרשת מונה כ-70 חנויות ברחבי הארץ.

רשת “נעמן” לצרכי הלקוח בתחומי המטבח והאירוחנוסדה בשנת 1945 על ידי חברי קיבוץ כפר מסריק. בראשית דרכה, הייתה המפעל הבלעדי לייצור מערכות אוכל מפורצלן

עם השנים התפתחה וגדלה רשת “נעמן” והחלה לייבא מותגים מחברות שונות ומובילות בעולם. ‘רשת נעמן‘ נסחרת  כיום בבורסה לניירות ערך. מטה חברת נעמן ממוקם בראש העין.

רשת נעמן לצרכי הלקוח בתחומי המטבח והאירוח | צילום: אתר החברה.
רשת נעמן לצרכי הלקוח בתחומי המטבח והאירוח | צילום: אתר החברה.

רשת “נעמן” עוסקת כיום לא רק בתחום הפורצלן, אלא בכל תחום כלי הבית, המטבח והמתנות.

הרשת נחשבת לאחת מהחברות הגדולות והמובילות בארץ בתחומה.

בשנת 2000 רכשה את חברת “מילבו” בע”מ ובכך המשיכה לגדול ולצמוח.

רשת “נעמן” מציעה כיסוי מלא בכל הנוגע לכלי מטבח, כלי הגשה ומערכות אוכל ואירוח ביתיים, אשר יכולים להפוך כל אירוע רגיל, לחגיגי ומיוחד.

מוצרי רשת “נעמן” מיובאים ממדינות שונות ומתעדכנים באופן שוטף לפי החידושים וההתפתחויות בתחום. בהתאם לכך, גם מוצרי החברה שמיוצרים בארץ, מעוצבים ומפותחים על ידי אנשי מחלקת העיצוב והפיתוח של חברת נעמן.

זאת לאחר שאלו ביצעו מחקר מעמיק על החידושים וההתפתחויות בתחום כלי האוכל, הבית וההגשה.

בתור החברה הוותיקה ביותר בארץ בתחומה, רכשה ‘רשת נעמן’ במהלך השנים ידע וניסיון רב, אשר מאפשרים לחברה למצוא את הספקים האיכותיים ביותר בעולם ומהם לרכוש את המוצרים הטובים ביותר לשוק הישראלי.

על מנת להבטיח את איכות המוצרים, נבדקים מוצרים אלו על ידי בקרי איכות העומדים בתו התקן הישראלי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן