“יש לתת את מלוא ההערכה לחברות גדולות במשק כמו קוקה-קולה, שאינן מתעלמות מהחובה לתמוך, לעודד ולסייע לנזקקים”.
hasdi_neomi_logo_180k-n_01.jpg
קוקה-קולה העבירה כמות נכבדה של מארזי “משלוח מנות” לארגון “חסדי נעמי” לצורך חלוקתם למשפחות נזקקות. מתנדבי הארגון יחלקו את משלוח המנות לקראת פורים.
יצחק תמיר מנכ”ל קוקה-קולה אמר, כי; “לצד הפעילות השיווקית יש ערך חברתי חשוב בעשייה למען הנזקק. “בחג הפורים ישנם שני מרכיבים חשובים: משלוח מנות איש לרעהו ומתנות לאביונים. שני הערכים מבטאים מסר חברתי. שיתוף הפעולה של קוקה-קולה עם חסדי נעמי כארגון חסד מוביל, יש בו משום מתן ביטוי למחויבותה למען הקהילה”.
cohen Yosef_hasdi_neomi_100k-n__01.jpg
הרב יוסף כהן, יו”ר “חסדי נעמי” העלה על נס את המחווה של קוקה-קולה ואמר כי; “יש לתת את מלוא ההערכה לחברות גדולות במשק כמו קוקה-קולה, שאינן מתעלמות מהחובה לתמוך, לעודד ולסייע לנזקקים”.
הרב כהן הביע תקוותו, כי “קוקה-קולה תשמש דוגמה לחברות נוספות במשק אשר ירתמו בעשייה למען משפחות נזקקות”.
עוד על פעילות חסדי נעמי, ניתן לקבל באתר: www.naomi.org.il
Add Comment