ענדו את צמידי הגומי הצבעוניים הנמכרים בימים אלו ברשת סופר – פארם בצבעי כחול, לבן, ורוד וירוק זוהר.
Nickolodeon_180k-n_id=6490_02.jpg
הטרנד האופנתי של צמידי גומי צבעוניים כסמל למאבק בסרטן, סוחף אחריו מיליוני אנשים ברחבי העולם. בישראל, מובילה את היוזמה לקידום המודעות למאבק במחלה האגודה למלחמה בסרטן, אשר באמצעות צמידי הגומי ובשיתוף פעולה עם רשת סופר – פארם, מגייסת תרומות לטובת כ-120,000 חולי סרטן, בישראל, הנמצאים בטיפול או במעקב.
בימים אלו, נרתמו לסייע לאגודה למלחמה בסרטן גם מנחי הערוץ ניקלודיאון, שענדו את צמידי הגומי הצבעוניים הנמכרים בימים אלו, ברשת סופר-פארם.
כל התרומות, שיאספו ממכירת הצמידים, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן, לטובת כ-120,000 חולי סרטן בישראל, הנמצאים בטיפול או במעקב ולשיפור איכות חייהם.
את הצמידים ניתן לרכוש בכל סניפי רשת סופר-פארם בצבעי; כחול, לבן, ורוד וירוק זוהר, זאת במחיר של רק 10 שקלים לצמיד, עם הכתובת ForLife, המהווה סמל לכוח הרצון ולניצחון החיים. לכל אחד הצבע שלו, אבל המלחמה בסרטן היא המלחמה של כולנו. המבצע ימשך עד גמר המלאי, אנא הקפידו לרכוש כל צמיד באריזה המקורית ורק בסניפי רשת סופר-פארם.
על הערוץ ניקלודיאון
ערוץ הילדים ניקלודיאון התחיל את דרכו באוהיו ארצות הברית ב-1 באפריל 1979. בתחילת דרכו היה פתוח ל- 600 אלף ילדים בלבד. כיום משדר הערוץ ב-162 אזורים שונים בעולם, לעיני 283 מליון ילדים.
Nickolodeon_180k-n_id=6490_01.jpg
בתחילת דרכו של הערוץ, התוכניות הראשונות ששודרו היו תוכניות בובות וסדרות שהציגו סיפורי קומיקס.
בשנת 1982 הושק שעשועון בערוץ שבו בכל פעם שמישהו ענה את התשובה “אני לא יודע” נחת עליו רפש ירוק מן התקרה.
אולפני ניקלודיאון בפלורידה, פתוחים למבקרים ובנוסף לכך ישנם גם 5 פארקי שעשועים הנושאים את השם ניקלודיאון בארה”ב פארק נוסף קיים גם באוסטרליה.
לא מזמן נפתח בפלורידה גם “מלון ניקלודיאון” (כולו כתום כמובן).
מידע נוסף באתר הערוץ; http://www.tapuz.co.il/nick/
בתמונה מימין לשמאל: מנחי הערוץ ניקלודיאון, אלון ליטבק, מורן גרוס, רוני דואני וג’יסון דנינו – הולט. צילום: ישראל הדרי. כל הזכויות שמורות לאגודה למלחמה בסרטן.
Add Comment