קמפיין הפרסום יעלה ביום שלישי ה – 8.3 בעיתונות הכתובה וברדיו. מוצרי החברה מורכבים מתמיסות מרוכזות הלקוחות מעולם הצומח והים.
חני נחמיאס, הינה לקוחה ותיקה של חברת ג’רנטיק והמסר שלה בקמפיין, הינו מתוך ניסיון אישי של שנים. נחמיאס, בעלת העור המטופח והמראה הצעיר, משקפת את המסר של חברת ג’רנטיק לשמירה על עור צעיר רענן ובריא: טיפול בגורם ולא רק בסימפטום והשלמת אלמטנים חיוניים לגוף.
Nahmias_Hani+Rozet Weizmann_255k-n_7-3-05_01.jpg
חברת הקוסמטיקה הצרפתית ג’רנטיק בניהולו של החוקר/המדען/הביולוג אלברט לפורט, נוסדה לפני 30 שנה ומשווקת ל-49 מדינות ברחבי העולם.
בארץ, מנהלת את החברה רוזט ויצמן, מרפאה בתזונה, בעלת ותק של 35 שנה כקוסמטיקאית המשמשת גם כמדריכה הראשית של עשרות הג’רנטיקאיות הפועלות ברחבי הארץ.
את התורה הסלולותראפית, עליה מבוססים מוצרי ג’רנטיק למדה ויצמן בצרפת במרכז ג’רנטיק מאת אלברט לפורט.
מוצרי החברה מורכבים מתמיסות מרוכזות הלקוחות מעולם הצומח והים. הם מרוכזים במינון הומיאופתי ומכאן החשיבות בשיטת הטיפול של ג’רנטיק בתהליך החדרתם לגוף דרך העור בכמויות מזעריות (זאת בניגוד לשימוש בכמויות גדולות בהרבה במוצרי קוסמטיקה אחרים).
במראה החיצוני משתקפות בעיות תפקודיות פנימיות, ולכן למרות שהטיפול לכאורה חיצוני – בעצם הוא מכוון פנימה.
את מוצרי החברה ניתן, לרכוש אצל קוסמטיקאיות בכירות.
Add Comment