חדרה ספורט ישראל

חדרה, תארח כ-700 ספורטאים במהלך המכביה ה-20

ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, הבחירה בעיר חדרה כאחת הערים המארחות את ספורטאי המכביה ה-20, מעידה, כי חדרה נחשבת כעיר מרכזית ומובילה, בעלת היצע לתיירות, טיולים ובילוי פנאי ◄ מכביית 2017, תציין '50 שנה לאיחוד ירושלים' בטקס הפתיחה; 4-18 ביולי באצטדיון טדי בבירה ובאירועים רבים נוספים.
0
0
ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, על הבחירה בעיר חדרה כאחת הערים המארחות את ספורטאי המכביה ה-20
ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, על הבחירה בעיר חדרה כאחת הערים המארחות את ספורטאי המכביה ה-20 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

העיר חדרה, נבחרה לארח מאות מספורטאי או “המכביה העולמית” או המכביה ה-20, תחרות ספורט רב-ענפית המתקיימת מדי ארבע שנים בישראל בהשתתפות ספורטאים יהודים מרחבי העולם שתתקיים בתאריכים; 4-18 ביולי. במסגרת תחרויות המכביה, יגיעו לישראל כ-10 אלפים ספורטאים, ועוד כ-20 אלף בני משפחות, חברים ואורחים.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר‘.

במהלך ימי המכביה תארח חדרה כ-700 ספורטאים (המם 450 בני נוער וכ-250 בוגרים), שיגיעו בעיקר מארצות; דרום אפריקה, ארגנטינה וספרד. הספורטאים’ יתארחו במלון “רמדה” ובכפר הנופש “אולגה על הים“.

בנוסף תקיים עיריית חדרה, פעילויות תרבות עירוניות, תקיים טיולי ערב וטיולי שבת בבוקר ברחבי העיר, תארח אתהכדוסלן האגדי טל ברודי והמתעמלת הפורשת נטע ריבקין בבתי ספר בעיר ועוד.

לדברי ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, הבחירה בעיר חדרה כאחת הערים המארחות את ספורטאי המכביה ה-20, מעידה, כי חדרה, נחשבת כעיר מרכזית ומובילה, בעלת היצע לתיירות, טיולים ובילוי פנאי.

לדברי גנדלמן, רובע הים המתוכנן במערב העיר צפוי לכלול עוד כ-1,400 חדרי מלון, וכן טיילת עם אלמנטים מסחריים ופארק, מה שיבסס את מעמדה של חדרה על מפת התיירות העולמית.

חדרה תקדם בברכה את ספורטאי המכביה שיגיעו להתארח בה. העירייה ועמותת פנאי העיר מתכננות פעילויות להכרת הארץ והמורשת החדרתית וכן להיכרות עם תושבי העיר חדרה ובעיקר בני נוער…

אני משוכנע – הוסיף וסיכם מר גנדלמן; “כי כל ספורטאי שיתארח בחדרה, ייהנה ממה שיש לעיר להציע ויהיה שגריר מעולה בשובו לארצו”.

 המכביה ה-20 – המכביה 2017

המכביה ה-20 – המכביה 2017, על מארגניה הולכת להיות הגדולה מכולן, וקרוב לוודאי גם המוצלחת ביותר בסאגה של המכביות, שראשיתה ב-1932.

הוגה רעיון המכביה ומגשימו הוא יוסף יקותיאלי (12 באפריל 1897 – 25 בספטמבר 1982) שהיה עסקן ספורט ישראלי, חתן פרס הוז לספורט (1954) ופרס ישראל על מפעל חיים בעיצוב הספורט וקידום תרבות הגוף בישראל (1979).

ברעיון ‘המכביה’ היה טמון הרצון לקיים ‘אולימפיאדה של העם היהודי’ בה משתתפים אלפי ספורטאים מכל קהילות ישראל בתפוצות.

ב-4-18 ביולי, 2017, יתקיים האירוע היהודי-ציוני הבינלאומי הגדול ביותר ויארח כ-10,000 ספורטאים וכ-22,000 חובבי ספורט נוספים, שיגיעו מלמעלה מ-80 מדינות.

כיום המכביה, הינה המפעל היהודי-ציוני-ספורטיבי הגדול ביותר המתקיים במדינת ישראל מדי 4 שנים החל משנת 1932.

זה פסטיבל של ספורט, המשכיות יהודית וחיבור אל לב העם היהודי, מדינת ישראל. כל הקהילות היהודיות לוקחות חלק במטרה יוצאת דופן זו, תחת הארגון הכללי של מכבי התנועה העולמית – הנתמכת על ידי מדינת ישראל וכל מוסדותיה.

מלבד זאת, בזכות המפגש המשותף באירועים תחרותיים באצטדיונים המקצועיים ביותר, ישראלים ויהודים מכל פינה בתבל ישתתפו באינספור תכניות שמטרתן לבנות יחסים איתנים ולחלוק חוויות משמעותיות.

מכביית 2017, תציין ’50 שנה לאיחוד ירושלים’ בטקס הפתיחה שבאצטדיון טדי בבירה ובאירועים רבים נוספים. כן, תתקיים המכביה ה-20 בסימן; 80 מדינות – לב אחד. לאום וציונות. ההווה והעתיד של העם היהודי.

טקס הפתיחה יתקיים ב-6 ביולי באצטדיון טדי בעיר ירושלים. המשחקים, יתקיימו בכל רחבי הארץ ויעניקו לציבור הישראלי הזדמנות להיות שותף בחוויה מיוחדת במינה.

בימים האחרונים, נודע, כי גם השחיינים האולימפיים; אנתוני ארווין לני קרייזלבורג ועמיתו ג’ייסון ליזאק אישרו את הגעתם למכביה ה-20.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן