כך עולה מסקר שערכה חברת “שילוב” להזמנת “קשרים”; “נתונים אלה עולים בקנה אחד עם נתונים שהתפרסמו אתמול, בכנס אינטרמדיה של איגוד המפרסמים לפיהם גם בשנת 2004 חלה ירידה משמעותית בפרסום בעיתונות הכתובה לעומת הפרסום בטלויזיה”
ipra Logo_t180k-n_01.jpg
34% מהציבור בישראל אינו קורא עיתונים יומיים כלל, כך עולה מסקר טלפוני מייצג שערכה חברת שילוב בקרב מדגם מייצג של 501 נשאלים.
הסקר שמתפרסם היות בגיליון 2 של “קשרים” הביטאון הדיגיטלי של האיגוד הישראלי, ליחסי ציבור ודוברות, מגלה, כי יותר גברים קוראים עיתונים יומיים, מאשר נשים.
שיעור הנשים, שאינן קוראות עיתונים כלל הוא 39% לעומת 30% מהגברים שאינם קוראים עיתונים.
bethalchmi Sylvia_100k-n_01.jpg
סילביה בית הלחמי, יו”ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות מסרה בתגובה, כי; “נתונים אלה עולים בקנה אחד עם נתונים שהתפרסמו אתמול (שני) בכנס אינטרמדיה של איגוד המפרסמים לפיהם גם בשנת 2004, חלה ירידה משמעותית בפרסום בעיתונות הכתובה לעומת הפרסום בטלויזיה”
מבין אלה שכן קוראים עיתונים 58% קוראים את העיתון בבית ורק 9% קוראים את העיתון במשרד. 1% מהנשאלים קוראים את העיתונים בבית קפה או במסעדה ואילו 2% מהם קוראים את העיתון במכונית.
נקודה מעניינת: אף אחד מהנשאלים לא הודה שהוא קורא עיתון בשירותים. כמו כן, מסתבר, כי הנשים חרוצות יותר שכן יותר גברים (13%) קוראים את העיתון במשרד לעומת הנשים שרק 5% מהן קוראות את העיתון בזמן העבודה במשרד.
Add Comment