המגזין הרבעוני ידווח על החדש בעולם הפרסום האינטראקטיבי ויופץ חינם לכל הברנז’ה
הגיליון הראשון של המגזין האינטראקטיבי החדש EMTV NEWS רואה אור היום. EMTV NEWS הוא מגזין רבעוני שיעסוק במתרחש בזירת האינטראקטיב הבינלאומית והמקומית.
Emtv news_t180k-n_01.jpg
המגזין יסקור מסעות פרסום אינטראקטיביים בארץ ובעולם, יחשוף מה חושבים המגה מפרסמים על הזירה החדשה ואיך כל זה עומד להשפיע, באופן ישיר, על יצירת פרסומות בטלוויזיה מכאן הלאה.
יוזמת המגזין הינה חברת EMTV אשר בהיותה מובילה בשוק הרחבת הפרסומות בטלוויזיה, החליטה שיש צורך ליצור פורמט קבוע להעברת מידע ועדכונים למפרסמים ולפרסומאים על ההתפתחויות המהירות בתחום.
שמעון כהן, סמנכ”ל חברת EMTV, מסר, כי “המגזין הזה, בא לסקור ולנתח מהלכי אינטראקטיב מגוונים בזירה העולמית. מה נעשה, מה יכול להיעשות, איך זה עובד ומה זה נותן. לאן אפשר להגיע בלחיצה על הכפתור הירוק ואיך יכול הפרסום בטלוויזיה להפוך לגלישה במסכי מידע של המפרסם, או דיאלוג בו יכול הצופה לסמן את העדפותיו ולקבל הצעה אישית מהמפרסם. וזה קורה בו זמנית עם הרבה מאוד לקוחות”.