האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות עולים בקמפיין הסברה לרגל הכניסה לתוקף היום של צווים ותיקוני חקיקה להגבלת העישון בישראל; הקמפיין מועלה בהתנדבות באמצעות גיתם / BBDO
האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות יוצאים בקמפיין הסברתי שנועד ליידע את הציבור אודות החקיקה החדשה בנושא מכירת סיגריות לקטינים, וחידושן של האזהרות המופיעות על חפיסות הסיגריות.
shy no_smoking_t180k-n_id=5863_01.jpg
החוקים החדשים ביוזמת משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן, נועדו לחזק את גורמי ההרתעה סביב רכישת סיגריות ומוצרי טבק בכלל. במסגרת החקיקה יוגדלו האזהרות המוצגות על חפיסות הסיגריות ויוצגו ב-12 נוסחים שונים חדשים ובדוקים.
בנוסף, היוזמה החקיקתית החדשה הביאה להגדרת מכירת מוצרי טבק ועישון לקטינים תחת גיל 18 כעבירה פלילית לכל דבר. הקנס על עבירה זו, יעמוד על סך-12,900 ₪ בו יצטרך לשאת המוכר.
במסגרת הקמפיין יפורסמו שתי גרסאות של מודעות פרסום (לכל חוק מודעה נפרדת). בראשונה, מוצגת חפיסת סיגריות המדומה למתחם של קבר ומעליו מצבה. לצידה של חפיסת הסיגריות מונחים עציצים מיניאטוריים ועליה אבנים קטנות.
הכותרת ’אל תגיד שלא הזהירו אותך’ – מפנה את תשומת הלב לסכנות החמורות הטמונות בעישון שיבואו לידי ביטוי במגוון האזהרות הקשות על גבי חפיסות הסיגריות.
המודעה השנייה העוסקת באיסור מכירת מוצרי טבק ועישון לנערים וילדים תחת גיל 18 תובל תחת הסלוגן- ’הילד שלך קונה סיגריות. המוכר משלם’.
המודעות יפורסמו הן בעיתונות הן הארצית והמקומית במהלך חודש דצמבר.
nava_Inbar_100_04.jpg
לדברי נאוה עינבר, מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן: “מדינת ישראל מצטרפת היום, למדינות נאורות נוספות ברחבי העולם, אשר השכילו להבין, כי על מנת לצמצם את מימדי התופעה של העישון יש לשלב חקיקה והסברה לציבור”.
קרדיטים;
משרד פרסום; גיתם/BBDO המנהל את הקמפיין בהתנדבות. סמנכ”ל לקוחות; ערן גרינברג, סופרוייזר; אורן שדה, תקציבאי; ניר צולה, ע. תקציבאי; מתן קמפ, סמנכ”ל קריאטיב; אסי שביט, מנהל קריאטיב; רומם סרנגה וגל פורת, מעצב; משה שייקביץ, קופי; יאיר וייס, מנהלת מחלקת הפקה; שירלי זלצמן, מפיקת משרד; ליאת משה, צילום סטילס; יורם אשהיים.
Add Comment