Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

שיתוף פעולה שיווקי בין Time Out לרשת חנויות סטימצקי

0
0

הכוונה להגדיל בצורה משמעותית את כמות הקוראים הקבועים של Time Out גם מחוץ לגוש דן”. ההשקעה של Time Out בפרוייקט זה נאמדת בכ-50,000 דולר, שיוקדשו ברובם להגדלה משמעותית של כמות העותקים המודפסים בחמשת השבועות הבאים.
השבועון Time Out ו”סטימצקי”, רשת חנויות הספרים הגדולה בישראל, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שיווקי שיימשך חמישה שבועות, החל מסוף השבוע הקרוב ובמהלך כל חודש נובמבר.

MagTimeOut_100k-n_id=5682_01.jpg

במסגרת שיתוף הפעולה, שיתקיים ב-150 החנויות של “סטימצקי” בכל רחבי הארץ, יחולקו עשרות אלפי גיליונות של Time Out חינם ללקוחות “סטימצקי”, על כל קנייה מעל 99 ₪ בחנויות הרשת.

כמו כן, Time Out תמתג במהלך נובמבר את חלונות הראווה של החנויות המרכזיות ברשת “סטימצקי”.

מ-Time Out נמסר, כי “החשיפה והבולטות שיקבל המותג בקרב מאות אלפי קוראים פוטנציאליים, ביחד עם מתן האפשרות להתנסות רחבת היקף במוצר ועם מבצע מנויים משתלם במיוחד, צפויים להניב במהלך החודש הקרוב אלפי מנויים חדשים למגזין, ולהגדיל בצורה משמעותית את כמות הקוראים הקבועים של Time Out גם מחוץ לגוש דן”.

ההשקעה של Time Out בפרוייקט זה נאמדת בכ-50,000 דולר, שיוקדשו ברובם להגדלה משמעותית של כמות העותקים המודפסים בחמשת השבועות הבאים.

סטימצקי, הרשת המובילה והפופולרית זה עשרות שנים בתחום הספרים וכתבי העת מקיימת במהלך השנים שיתופי פעולה רבים עם ההוצאות לאור של הספרים וכתבי העת.

תגובות
0
0



Exit mobile version