הסיסמא: “התרומה שלך יכולה להציל חיים!” עד אשר תצליח האנושות למגר את מחלת הסרטן, דרושים כוחות משותפים ומשאבים כספיים, מבצע הקש בדלת הנו חוד החנית של האגודה לאיסוף תרומות לאגודה למלחמה בסרטן
cancer akes cadelet_180k-n_2004_01.jpg
ביום חמישי הקרוב (14.10.04) יעלה לאוויר קמפיין נרחב לרגל פתיחת מבצע ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן. המבצע יחל השבוע ושיאו יהיה יום “הקש בדלת”, יום ההתרמה השנתי של האגודה שיתקיים ב – 18 באוקטובר 2004. הקמפיין יעלה בהתנדבות באמצעות גיתם/BBDO, תחת הסיסמא: “התרומה שלך יכולה להציל חיים!”.
מטרת הקמפיין היא להגדיל את המודעות לחשיבות פעילות האגודה במאבק במחלת הסרטן, ולעודד תרומות לפעילויות אלה אשר מתאפשרות רק הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.
הקמפיין יעלה בערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, 24, ערוצי הכבלים HOT וערוצי הסרטים, ערוץ החיים הטובים. כמו כן, יכלול הקמפיין שילוט חוצות, כנען, (פרסום על גבי אוטובוסים) גלגלי זהב, ושלטי רפיד, כמו כן יפורסמו מודעות בעיתונות היומית וג’ינגלים בקול ישראל, בגל”צ ובגלגל”צ ובתחנות הרדיו המקומיות באמצעות שפ”מ.
במקביל עולה האגודה למלחמה בסרטן, בקמפיין התרמה גם בארצות הברית באמצעות הערוץ הישראלי בארצות הברית, במטרה לפנות לציבור הישראלי החי בארצות הברית ולעודדו לתרום לאגודה למלחמה בסרטן, באמצעות קו טלפון מיוחד של או באמצעות אתר האינטרנט של האגודה בכרטיס אשראי בעמוד מאובטח.
קמפיין “הקש בדלת” יכלול השנה שני סרטים, המציגים התמודדות מוצלחת עם המחלה – אב שמקבל את בנו בחזרה במסדרון בית החולים לאחר שזה החלים, והרן צוקרמן, בחור צעיר שחלה בסרטן בילדותו והחלים, ומאז עוקבים סרטי האגודה אחר התפתחותו ומאבקו במחלה. לצד הגישה החיובית, שמים הסרטים דגש על החשיבות בהתגייסות של כל אחד ואחד מאיתנו למאבק במחלה.
השנה יכלול הקמפיין מספר חידושים:
• באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, המיושמת על ידי חברת EMTV, יוכלו הצופים בבית, המחוברים לממירים הדיגיטליים של חברות הכבלים והלווין, לתרום לאגודה למלחמה בסרטן, בעזרת השלט. חברת EMTV פועלת בתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית ועוסקת בפיתוח פתרונות להרחבת הפרסומות והתכנים בטלוויזיה ושיווק ישיר תוך יצירת בסיסי נתונים המתקבלים מנתוני השימוש והכניסות של הצופים למערכת.
• סידרת המודעות בעיתונים תכלול השנה תמצית של פעילויות האגודה למלחמה בסרטן שנעשו בשנה החולפת ונעשות באופן קבוע מדי שנה למען ציבור החולים, הודות לתרומות הציבור.
• בזכות תרומת אתר האינטרנט NRG מקבוצת מעריב, בסיוע התנדבותי של חברת D-say יעלה “באנר למען הקהילה” באתר NRG, אשר יעודד את הגולשים לתרום בטלפון ואף יפנה לאתר האינטרנט של האגודה למלחמה בסרטן לתרומה באמצעות כרטיס אשראי בעמוד מאובטח.
nava_Inbar_100_04.jpg
נאוה עינבר, מנהלת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן: “היום חיים בישראל, כ-120 אלף חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב, מדי שנה, נוספים כ-23,500 חולי סרטן חדשים. המלחמה בסרטן היא מערכה מתמשכת וחסרת פשרות המנוהלת במספר חזיתות, בשיפור הטיפול בחולי הסרטן, בקידום המחקר, במניעה ובאבחון מוקדם. עד אשר תצליח האנושות למגר את מחלת הסרטן, דרושים כוחות משותפים ומשאבים כספיים, מבצע הקש בדלת הנו חוד החנית של האגודה לאיסוף תרומות לאגודה למלחמה בסרטן אשר פעילותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור ללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו”.
משרד הפרסום גיתם/BBDO מטפל בהתנדבות בתקציב האגודה למלחמה בסרטן למעלה מעשור. לדברי מיכל המאירי, מנכ”ל המשרד: “קמפיין הקש בדלת מהווה את גולת הכותרת של פעילות האגודה במהלך השנה כולה. אנו מקווים, שבאמצעות הצגה של התמודדות חיובית ומוצלחת עם המחלה ומתן תקווה לחולים ובני משפחותיהם, הציבור יזדהה עם המסרים ויירתם לתרום למלחמה בסרטן, הנוגעת לכולנו.”
קרדיטים: משרד הפרסום בהתנדבות – גיתם/BBDO
סמנכ”ל אחראי – ערן גרינברג, סופרוויזר – אורן שדה, תקציבאי – ניר צולה, ע.תקציבאי – מתן קמפ.
שיר לקמפיין “הקש בדלת” המלווה את הסרט (בהתנדבות): מילים: אריאל ירון, לחן: עופר המאירי, זמר: כפיר בן לייש.
Add Comment