הפרס הוענק על עיצוב הסטנדים בנקודות המכירה למוצר החדשני שהשיקה אסם – מיונס 9% שומן
אסם זכתה ב”כוכב ישראל” בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2004 של התאחדות התעשיינים, על עיצוב הסטנדים בנקודות המכירה למוצר החדשני אשר הושק לאחרונה – מיונס 9% שומן.
mayonez_9%_100k-n_02.jpg
הזכייה מאפשרת לאסם להתמודד בתחרות האריזה העולמית היוקרתית –
“WORLDSTAR” בה יתמודדו אריזות נוספות מכ-40 מדינות מרחבי העולם.
הסטנדים של מיונס 9%, המוצבים בנקודות המכירה ברחבי הארץ, עוצבו על ידי מחלקת הגרפיקה של אסם. האלמנט הויזואלי המרכזי בסטנד הנו משקל, המציג את אחוזי השומן הנמוכים במיונס 9% לעומת מוצרי מיונז מתחרים בהן 65% שומן במיונז רגיל, כ-30% שומן במיונז לייט.
תעודות הזכייה “כוכב ישראל” יוענקו בטקס חגיגי שיתקיים בחודש נובמבר, במסגרת הכנס השנתי של המכון הישראלי לאריזה של התאחדות התעשיינים.
איציק צאיג, סמנכ”ל שיווק אסם, מסר; “אנו רואים חשיבות רבה לא רק בפיתוח מוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, אלא גם בהבאת חדשנות זו לידי ביטוי בשפה התקשורתית העומדת מאחורי כל מוצר ומוצר, בין השאר באמצעות הנראות בנקודות המכירה”.
מיונס 9% שומן של חברת אסם הושק בחודש יוני האחרון. כאמור, המיונס החדש, הראשון מסוגו בישראל, בעל 9% שומן בלבד, לעומת 65% שומן במיונז הרגיל, ו-25%-35% במיונז לייט.
Add Comment