צרכנות

תנובה חושפת: שם מותג הבקר הטרי של החברה – “אדום אדום”

0
0

המותג אדום אדום פותח קטגוריה חדשה בתחום המזון: בשר בקר טרי איכותי – גם באריזות על המדפים
תנובה חושפת: שם מותג הבקר הטרי של החברה -
תנובה חושפת את שמו של המותג שתשיק תשלובת הבקר הטרי של החברה, לקראת סוף השנה: “אדום אדום”. המותג “אדום אדום” יכלול סדרה של נתחי בשר בקר טרי אמיתי שיימכרו לצרכן הישראלי לראשונה גם באריזות על המדפים, כמו גם בקצביות ברשתות השיווק ובאטליזים פרטיים.

Yoram karin_180k-n_01.jpg

לדברי מנכ”ל תשלובת הבקר הטרי של תנובה, יורם קרין, “המותג “אדום אדום” יהווה מהפיכה צרכנית בתחום הבשר בישראל. הצרכן הישראלי יקבל לראשונה בשר בקר טרי אמיתי, שלא עבר כל תהליך של הקפאה, הפשרה או הזרקה, בדומה לבשר הטרי המשובח שמוצע זה שנים לצרכנים באירופה, אוסטרליה, ארה”ב ובמקומות נוספים בעולם”.

השם “אדום אדום” נבחר לאחר תהליך ממושך של מחקרים שערכה בקר-תנובה, שכללו, בין השאר, ביצוע סקרים בקרב הציבור ועריכת קבוצות מיקוד. במחקרים אלה בדקה החברה מגוון רחב של שמות פוטנציאליים למותג. בתהליך בחירת השם “אדום אדום” לקח חלק גם האסטרטג השיווקי האמריקני אל ריס.

“חיפשנו שם שישקף את הערכים הייחודיים והבשורה שהמותג מביא עמו לשוק הישראלי”, אומר רמי לוי, סמנכ”ל השיווק והסחר בבקר תנובה, “לבחור שם למותג חדש זה תהליך מורכב, המערב לצד השיקולים השיווקים, גם רגשות. בסופו של דבר חייבים לבחור שם שיבטא בצורה הטובה ביותר את אישיות המותג”.

למה אדום אדום?

RAWMEAT_180_001.jpg

בטרם הוצע השם “אדום אדום”, בדקה החברה במחקרים כיצד נוהג הצרכן לבחור בשר טרי. נמצא, כי בחירת בשר מתבצעת באמצעות הפעלת חושי הראיה, הריח והמישוש, כשהקריטריון העיקרי לבחירת הבשר הינו המראה, ובייחוד צבעו של הנתח. נמצא שככל שהנתח אדום יותר כך הוא נתפס כמשובח יותר וכטרי יותר.

בבחירת השם “אדום אדום” מגולמים הערכים שמבקשת תנובה להעביר לצרכנים לגבי המותג החדש. השם, כך עולה מהמחקרים, מדגיש את היצריות והישראליות המייחדים את הבקר הטרי, הוא קליט, מעורר השראה, קל להגייה ונחשב למיוחד.

מבין מספר רב של שמות שנבדקו בסקר, שנערך בקרב מדגם ארצי מייצג, השם אדום אדום זכה לאהדה הגבוהה ביותר וצוין על-ידי מרבית הנשאלים (64%) כמתאים ביותר לסדרת מוצרי בקר טרי (הסקר נערך על-ידי חברת המחקר Market Watch).

בקר תנובה, בדקה מה מסמל הצבע האדום, בעיני אנשים: בסקרים שערכה, נמצא כי האדום מסמן חושניות, יוקרתיות ורומנטיקה. תכונות אלו, מתקשרות, כך על-פי המחקרים, עם תהליך ההכנה והתוצר הייחודי של הבקר. בקבוצות המיקוד שנערכו, נמצא כי עולם הבשר מקושר בקרב רבים עם רגשות, כגון: חושניות, יצריות ורומנטיקה.

meat_t180k-n_001.jpg

בנוסף, מתקשר הצבע האדום לחושים המופעלים במעמד רכישת הבשר, כאשר הצבע האדום נתפס כהוכחה לטריות הבשר. גם לפשטות השם והקלות בהגייתו היו חלק בבחירה. אדום, הינו צבע בולט, אהוב על-ידי רבים, בסיסי ומוכר, מעורר הזדהות ואמפטיה ומאפשר לצרכנים להתחבר אליו.

בימים אלה, נשלמת הקמת מפעל תשלובת בשר הבקר הטרי באזור התעשייה – המפעלים האזוריים – בעמק בית שאן. במפעל ישולבו הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם בתחום הבשר ובהקמתו מושקעים כ- 100 מיליון שקל.

נתוני רקע:

על-פי סקר שערכה חברת המחקר Market Watch בקרב מדגם ארצי מייצג, עולה, כי הרוב המכריע של הציבור (79%) צורך בשר בקר. 35% מהנשאלים ציינו, כי הם נוהגים לקנות רק בשר בקר טרי.

28% ציינו, כי הם נוהגים לקנות רק בשר בקר קפוא, ו- 37% ציינו, כי הם נוהגים לקנות גם בשר בקר קפוא וגם טרי. 46% מהנשאלים בסקר, השיבו שתופעת מכירת בשר מופשר כבשר טרי מוכרת להם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן