אסם הינה חברת המזון הראשונה בישראל המעלה פרסומת אינטראקטיבית בטלוויזיה!
לרגל השקה מחודשת של מהדורה ייחודית של חטיף ביסלי REMIX, אסם מעלה פרסומת אינטראקטיבית ייחודית. הפרסומת תעלה היום, 8.8.2004 ותשודר בערוץ השני. אסם, הינה חברת המזון הראשונה בישראל הנכנסת לתחום של פרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, ופונה לראשונה, באופן ישיר ובלתי אמצעי לקהל היעד של מותג הביסלי – צעירים ובני נוער.
bissli_osem _t180k-n_01.jpg
במהלך הפרסומת, דמויות ביסלי גריל וביסלי ברביקיו מזמינות את הצופים לשחק באמצעות השלט ולהזיז את שקית הביסלי, וכך לאסוף כמה שיותר חטיפים לתוך השקית. הצופים שיאספו את הכמות הגדולה ביותר של חטיפים, ויצברו את מירב הנקודות, יזכו בפרס אטרקטיבי במיוחד: נגן MP3.
הפרסומת האינטראקטיבית תשודר בשבועיים הקרובים, בשעות הפריים-טיים, בשידורי “קשת” (ימים ראשון ורביעי). בשאר ימות השבוע תשודר הגרסה הרגילה, ללא החלק האינטראקטיבי, בערוצים 24, 10 ו-MTV. לפני כל מקבץ פרסומות בו תופיע הפרסומת, תשדר “קשת” סרטון, אשר ינחה את הצופים כיצד לקחת חלק בפרסומת האינטראקטיבית.
הפרסומת, שפותחה על ידי חברת GooMe, המתמחה בתוכן אינטראקטיבי, מתנהלת מעל ובמקביל לשידור, ובמסגרת זמן הפרסומת, כך שניתן לצפות בסרטון או לשחק במשחק האינטראקטיבי, על פי בחירת הצופה בבית. אורכו של המשחק כ-20 שניות.
בפרסומת יוכלו לצפות בעלי ממירים דיגיטליים, מנויי הלוויין (YES) ולקוחות חברת הכבלים (HOT), כ-1 מיליון בתי אב.
הפרסומת האינטראקטיבית ממשיכה את האסטרטגיה השיווקית של ביסלי – “תעמיס לי ביסלי” – תמיד יש עוד ביסלי להעמיס בטעמים האהובים.
ז’אנר הפרסומות האינטראקטיביות בישראל הינו ייחודי וחדשני. עד כה התקיימו בארץ רק 2 קמפיינים פרסומיים שכללו פרסומת אינטראקטיבית משחקת, למותגים; אורנג’ ואסקייפ.
GooMe Interactive הינה ספקית של אפליקציות אינטראקטיביות ופתרונות מתקדמים לטלוויזיה אינטראקטיבית (iTV).
על חטיף ביסלי REMIX
לרגל הצלחת מהדורת הקיץ המוגבלת של חטיף ביסלי REMIX אשר הושקה בשנה שעברה, החליטו באסם להשיק שוב מהדורה קייצית ייחודית.
ביסלי REMIX הינו שילוב בין הטעמים והצורות של שני טעמי הביסלי המובילים – גריל וברביקיו. מחצית מהחטיפים באריזה הנם בצורת גריל ומחציתם בצורת ברביקיו.
השם REMIX מבטא את רעיון השילוב (Mix) בין שני טעמי הביסלי המובילים, גריל וברביקיו. שילוב זה בין שני החטיפים הוביל ליצירת חטיף שלישי חדש, שהוא קומבינציה ייחודית של תערובת חטיפים בצורת ביסלי גריל ובצורת ביסלי ברביקיו, בטעם המשלב את טעמי החטיפים המקוריים.
שמו של החטיף ביסלי REMIX, מבטא את החיבור לעולם התוכן של הרמיקסים המוסיקליים הנשמעים במועדוני הריקודים. מכאן נובע רעיון הפרס, נגן MP3, בתחרות שמתקיימת באמצעות הפרסומת האינטראקטיבית.
על סרט הפרסומת לחטיף ביסלי REMIX
בסרט הפרסומת לחטיף ביסלי REMIX, “גריל” ו”ברביקיו” מבלים בדיסקוטק, כאשר הסלקטור מחרים לברביקיו שקית ביסלי. למרבה המזל, גריל הצליח להחביא מפני הסלקטור שקית ביסלי REMIX אותה הוא שולף מכנף ג’קט העור שלו בתנועת ג’ון טרבולטה. בהמשך, הסלקטור מרים את גריל וברביקיו ומנגח את ראשיהם. המועדון כולו מצטרף בקצב טכנו – “תעמיס לי ביסלי, תעמיס לי ביסלי”.
Add Comment