לקוחות נביעות יכולים להזמין מים מינרליים לביתם דרך האינטרנט 24 שעות ביממה
לקוחות נביעות הגולשים באינטרנט הם הראשונים בישראל שיכולים להסתכל בחשבון האישי שלהם ולהזמין כדי מים מינרליים ומוצרים משלימים באמצעות האינטרנט 24 שעות ביממה ולקבלם הביתה. בנוסף, ייהנו לקוחות נביעות גם מהאפשרות לקבל מידע מפורט של מצב חשבונם, להתעדכן בימי החלוקה המתוכננים, והכל ללא צורך בשיחה טלפון למוקד השירות!
neviot hazmanot _180k-n_01.jpg
שירותים חדשים אלו שמציעים ללקוחות נביעות, ניתן לקבל באתר האינטרנט האינטראקטיבי החדש שהשיקה החברה השבוע. האתר האינטראקטיבי, נבנה במטרה להגביר את רמת השירות ללקוחותיה הקיימים של נביעות באמצעות האינטרנט, שהפך לכלי עבודה נוח בבתים רבים.
השירות האינטראקטיבי החדש דרך אתר החברה נביעות מנצל את העובדה ששירות “עד אליך” מגיע ביום קבוע כל חודש עד לבית הלקוח. זוהי הזדמנות טובה עבור הלקוח להזמין מוצרים משלימים או אחרים באותו משלוח שמגיע ממילא.
השירות החדש מאובטח ברמה גבוהה וניתן לשימוש רק ללקוח נביעות שקיבל קוד וסיסמא. השירות החדש מאפשר ללקוח לבצע פעילות “on line” על המחשב המרכזי של החברה, ובכך להזמין שירות ללא צורך בפניה טלפונית. כך השירות החדש חוסך הלקוח זמן יקר ומאפשר קשר טוב יותר עם החברה, שנעשה באופן אינטראקטיבי ומקל על הלקוח.
“מעבר לתחרות המחירים שקיימת בשוק המים, קיימת בשוק דרישה ממשית לשירות משופר ונוח יותר שיאפשר למנויי שירות הברים של נביעות שירות אישי תפור ונוח “מהמקלדת של המחשב ועד הבית”, אומר הראל חייקין, סמנכ”ל השיווק של נביעות.
לדבריו, של חייקין, מבדיקות שנעשו בקרב לקוחות נביעות, עלה הצורך לאפשר ללקוחות קבלת השירות דרך האינטרנט. החברה הרחיבה והוסיפה אפשרויות אינטראקטיביות לנוחות הלקוחות.