צרכנות

תנובה משיקה מותג חדש: “דגי תנובה”

0
0

השקיעה 6 מיליון ש”ח בפיתוח המפעל וסדרת מעדני דגים; חושפת 14 מוצרים ראשונים, תיכנס גם לתחום הדגים הקפואים
תנובה משיקה מותג חדש:
תחת הסלוגן “טבעי שזה טעים”, משיקה היום חברת תנובה מותג חדש – “דגי תנובה”. החברה השקיעה 6 מיליון ש”ח בפיתוח סדרה בת 14 מעדני דגים בשלוש קטגוריות: מעושנים, כבושים וסלטים, ובימים אלה השלימה מהלך להרחבת הייצור והאריזה במפעל שנרכש בשנת 2002.

fish tnuva_215k-n_01.jpg

בשלב הבא, יורחב מותג “דגי תנובה”, ויכלול גם דגים קפואים. שוק מעדני הדגים בישראל מוערך כיום בכ- 100 מיליון ש”ח בשנה.

מחקרי שוק שערכה תנובה, לגבי העדפות צרכנים בתחום מוצרי הדגים, מעלים כי הציבור מייחס חשיבות מרכזית לאיכויות חומרי הגלם.

תנובה מייבאת את הדגים לסדרת המעדנים שלה מאתרי הדייג המובילים בעולם – נורבגיה, צ’ילה, הולנד ואירלנד, תוך הקפדה על כל חוליות שרשרת האספקה והיצור.

שיווק המותג “דגי תנובה” יתמקד בערכים הייחודיים של המותג ובהתאמה לטעם הישראלי. תנובה תדגיש את איכויות הייצור והפיקוח הקפדני משלב הדייג, דרך תהליכי העיבוד והאריזה ועד לשמירת טריות המוצר לאורך זמן.

המפעל פועל במסגרת תקני האיכות המחמירים ביותר, לרבות ISO 9001, והינו בעל אישורי FDA לייצוא לארה”ב.

איכות הדגים ותהליכי הייצור מבטיחים שיפור משמעותי בטעמו של המוצר ומאריכים את משך חיי המדף שלו. משך חיי המדף משתנה על פי סוג המוצר, ועומד על 30-90 יום.

עישון בשיטה מסורתית

מעדני הדגים של תנובה מיוצרים בתהליכים חדשניים, בשילוב שיטות עיבוד מסורתיות. בשונה ממפעלי דגים בארץ ובעולם, המעשנים דגים בתנורים חשמליים, תוך שימוש בתהליכים כימיים, מוצרי “דגי תנובה” עוברים תהליכי עישון אך ורק בתנורי עישון. התהליך מתבצע באמצעות שימוש בנסורת עצים אצילים, להענקת ארומה מיוחדת למוצרים.

הידע שנצבר לאורך שנים במפעל “דגי תנובה” משלב תהליך ניקוי ושטיפת הדגים, נעשה באמצעות ציוד מן המתקדמים בעולם, תוך הקפדה על רמות איכות ובקרת יצור גבוהות ביותר.

אריזות חדשניות

Reichman arie_180k-n_id=5102_01.jpg

“דגי תנובה” ישווקו באריזות שקופות, המאפשרות לצרכן לעמוד על איכות המוצר כבר בעת הקניה. קופסאות מרובעות, בעלות סגירה כפולה (יריעה מולחמת לגביע ומכסה) תמנע את נזילת השמן או התחמיץ בו נתון הדג. בנוסף, תוכננה גם סלסלה נשלפת, המאפשרת להוציא את הדג מן הקופסה באורח נוח ואסתטי.

הדגים המעושנים ימכרו באריזת ואקום בעלת פתיחה עליונה קלה במיוחד – המהווה שיפור משמעותי לעומת אריזות קיימות בשוק.

האריזות עוצבו ע”י המעצב ברוך נאה, תוך שימוש בגוון אדום בולט בשילוב לוגו מיוחד, בדמות פסיפס של דג, אשר ישמש כסימן הזיהוי של הסדרה.

לדברי אריק רייכמן, מנכ”ל תנובה, “תנובה מובילה בשנים האחרונות את שדרוג המוצרים הזמינים לצרכן הישראלי, תוך מיתוג המעביר את מסר האיכות והיתרונות לצרכן”.

לאחר הצלחת המהלך הזה בתחום מוצרי העוף המוכנים, תחת המותג “מאמא עוף”, בתחום מעדני הבשר של “טירת צבי” ובמגוון מותגים בתחום מוצרי החלב – ניגשת החברה לטפל בתחום הדגים.

רייכמן, חוזה, כי המהלך בתחום הדגים ייבדל את “דגי תנובה” ממוצרים אחרים בשוק, יגדיל את הקטגוריה כולה ויביא לקפיצת מדרגה באיכות המוצרים. “תנובה חותרת להוביל כל תחום בו היא פעילה – וכך אנו מתכוונים לפעול גם בתחום הדגים”, הוסיף מנכ”ל תנובה.

Chessner Jacob_100k-n_id=5102_01.jpg

יעקב צ’סנר, יו”ר “אירמין” ציין, כי תנובה השקיעה רבות במחקרי שוק ובבדיקת העדפות צרכנים, על-מנת לתת מענה כולל וחדשני לתחום הדגים הממותגים בישראל. “לאורך כל התהליך, לא התפשרנו על האיכות ואין לנו ספק כי מהלך זה יחולל מהפכה בתחום הן ברמת הטעם והן ברמת בולטות המוצרים על המדפים. הדגים הנבחרים בקפידה, הייצור המתבצע במפעל המתמחה במעדני דגים, יחד עם האיכות והאמינות בהם ידועה תנובה, כל אלו יוצרים שילוב מנצח בתחום מעדני הדגים”, אומר צ’סנר.

לדברי צבי מירקוס, מנכ”ל מפעל “אירמין” המייצר את “דגי תנובה”, “החיבור בין תשלובת מזון כמו תנובה ומפעל בעל ניסיון וידע מקצועי שנרכש לאורך שנים, יאפשר לצרכנים ליהנות ממוצרים בעלי יתרונות בתחומי החדשנות, הטריות והאיכות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועמידה בתקנים בינלאומיים”.

מירקוס, הוסיף וציין: “כי המפעל נשען על אמצעי יצור וטכנולוגיה בין המתקדמים בישראל, ופועל ברמה זהה לזו המוכרת באירופה. גייסנו לשורותינו מומחים מהשורה הראשונה בתחום, בראשם מייסטר בעל ניסיון רב בעישון דגים”.

מעדני הדגים, ישווקו בשירות עצמי, במקררים ובמעדניות, ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כחלק מהפעילות בנקודות המכירה, תפעיל תנובה מערך רחב של דוכני טעימה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

ל”דגי תנובה” כשרות של הרבנות מטה יהודה וכשרות בד”צ מהדרין של הרב אברהם רובין, והם נמכרים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

אודות מפעל “דגי תנובה”

מפעל “אירמין” הוקם בשנת 1998 באזור תעשייה הר-טוב (בית שמש). בשנת 2002 רכשה תנובה שליטה במפעל ובינואר 2004 הוקם המפעל החדש – “דגי תנובה” בהשקעה של מיליון דולר. המפעל מעסיק 50 עובדים וכולל מתקני ייצור וקירור בשטח כולל של 2,500 מ”ר.

המפעל נערך ליצור סדרת המוצרים החדשה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניקוי דגים, הכנת מעדני דגים ואריזתם. חדרי העישון של המפעל פועלים בשיטות עישון מסורתיות, ללא שימוש בחומרים כימיים.

הדגים המשמשים חומרי גלם למפעל מיובאים ממיטב שדות הדייג, בשלוש יבשות: הים הצפוני (אירופה), דרום אמריקה ודרום אפריקה.

מפעל “דגי תנובה” עומד בתקן ISO 9001, ומחזיק בהיתרי ייצוא לארה”ב הנסמכים על אישורי FDA, שהושגו בעקבות עמידה בביקורות קפדניות ובאישורי יצוא לאירופה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן