ההשקעה של 2 מיליון ש”ח, התחזית; צפי לגידול של 20% במכירות חטיפי הצ’יפס של אסם
חברת “אסם” משיקה חטיף ראשון מסוגו בעולם: צ’יפסי STIX, בהשקעה של 2 מיליון ש”ח. החטיף החדש עשוי מתפוחי אדמה טבעיים ומיוצר בצורת מקלונים ארוכים וחלולים, היוצרים חוויית אכילה מיוחדת ושונה משאר חטיפי הצ’יפס הקיימים בשוק. החטיף פותח באמצעות טכנולוגיה ייחודית וראשונה מסוגה בעולם, אשר פותחה בחברת “אסם”.
stix-osem_180k-n_01.jpg
החטיף החדש מיועד בעיקר לבני נוער בגילאי 12-17. מתוך מחקרים שערכה אסם, בקרב צעירים, עולה, כי בני נוער אוהבים להתנסות בחידושים, אוהבים גיוון ושינוי ומחפשים את “הדבר הבא”….
עד היום, אופיינו חטיפי הצ’יפס הקיימים, בצורה של צ’יפס פרוס אובאלי. לאור המחקרים בקרב בני נוער, החליטה אסם להשיק חטיפי צ’יפס בצורה שונה וייחודית, מקלונים ארוכים וחלולים. מבחני טעימה בקרב בני נוער הראו אטרקטיביות ניכרת של צורת המקלונים החדשים לעומת הצורה הקלאסית של החטיפים בקטגוריה.
אריזת המוצר עוצבה באופן מיוחד ליצירת בולטות על המדף עבור קהל היעד: האריזה מעוצבת כך שהחטיף יוכל לעמוד על המדף הן לאורך והן לרוחב! בנוסף, צבעי האריזה הם עזים וחזקים, גוונים חדשניים בעולם החטיפים, עם אלמנטים הפונים לבני הנוער והמבוגרים הצעירים (עד גיל 25).
איציק צאיג, סמנכ”ל שיווק חברת אסם, מסר, כי “כחלק ממדיניות החברה, אסם ממשיכה לחדש ולהפתיע בתחום החטיפים ומציגה, לראשונה בעולם, חטיפי צ’יפס בצורת מקלונים ארוכים חלולים.
המהלך השיווקי של השקת צ’יפסי STIX מכוון כולו לבני נוער: החל בפיתוח מוצר היוצר חוויית אכילה שונה, ייחודית ומרגשת המתאימה למאפייני שכבת הגיל, ממשיך בעיצוב אריזה חדשנית בעלת מאפיינים היוצרים בולטות ואטרקטיביות על המדף, וכלה בפיתוח קונספט פרסומי צעיר, קצבי וחדשני המדבר אל בני נוער, שיכלול גם פעילות קידום מכירות ייחודית לנוער”.
מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי בהפקת משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, תחת הסיסמה: “צ’יפסי STIX משנה לך את הצורה”. הקמפיין יכלול סרט פרסומת ופעילות קידום מכירות ברחבי הארץ.
שוק חטיפי תפוחי אדמה מוערך בכ-170 מיליון ש”ח בשנה. תפוצ’יפס של “עלית” תופס נתח שוק של 62%, צ’יפסי של אסם 21%, פרינגלס של פרוקטר אנד גמבל – 9%, ואחרים – 8%. (נילסן שנתי, נתונים כספיים, פברואר 04’).
צ’יפסי STIX, אריזה בת 70 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 4.60 ש”ח. המוצר הוא כשר ובהשגחת הרב חרל”פ.
צ’יפסי STIX יימכר בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
Add Comment