בני נוער אוהבים חטיפים בטעמים בשריים. 91% מהם נוהגים לאכול שווארמה
החטיף החדש מאופיין בתיבול בטעם שווארמה עדין. לכל חטיף צורת תלתן מעוררת תיאבון. ביסלי שווארמה, כשאר סדרת חטיפי ביסלי מבית אסם, מיוצר ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
bissli_100_01.jpg
השקת החטיף תלווה בשפה הפרסומית המלווה את סדרת חטיפי ביסלי ’תעמיס לי ביסלי’. בעקבות הצלחת הטעמים הבשריים בסדרת חטיפי ביסלי – ביסלי גריל וביסלי ברביקיו – אסם משיקה טעם בשרי נוסף במהדורה מיוחדת: חטיף ביסלי בטעם שווארמה.
השקת החטיף החדש נערכת לרגל יום העצמאות, המאופיין בעריכת פיקניקים המלווים באכילת בשר ומנגלים, בכל רחבי הארץ. טעם השווארמה, נבחר לאור מחקרים, שערכה חברת אסם, בקרב בני נוער ומהם התברר, כי הם אוהבים חטיפים בטעמים בשריים. 91% מהם נוהגים לאכול שווארמה, לדבריהם, ולכן שיעור האהדה לביסלי בטעם זה זכה לציון גבוה מאוד בקרב צרכנים בגילאים אלה.
הטעמים הבשריים – גריל וברביקיו – הם הטעמים המובילים בסדרת חטיפי ביסלי של אסם, עם נתח שוק של 71% מתוך כלל חטיפי ביסלי.
אסם, מובילה את שוק חטיפי החיטה עם נתח שוק של 86% (חברת נילסן, נתונים כספיים, פברואר 04’).
אריזת ביסלי שווארמה, מעוצבת בצבע סגול מטאלי וכוללת את שתי דמויות הביסלי, המלוות את הקמפיינים הפרסומיים של סדרת חטיפי ביסלי וזוכות לפופולריות גבוהה בקרב בני נוער ומבוגרים.
לראשונה, יופיע כיתוב ישיר לצרכן על גבי אריזת החטיף, הכולל משפט בבועה: ’תעמיסו שווארמה’, מפיהם של דמויות גריל וברביקיו. אריזה בת 67 גרם 3.85 ש”ח. כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית.
ההשקה מלווה בקמפיין פרסומי בהפקת משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס.
Add Comment