“נביעות” זכתה, זו השנה השניה ברציפות, במקום הראשון בקטגוריות סרט הפרסומת הטוב ביותר בתחרות איגוד המים המינרליים האירופאי – EBWA עם סרט ה-“קפוארה”
תחרות EBWA מתקיימת מזה עשור ע”י האיגוד האירופאי של חברות המים המינרליים. בשלב הגמר מול נביעות התמודדו בקטגוריית סרט הפרסומת מספר חברות מים מינרליים אירופאיות ותיקות ובהן: Les Sources de Tessières, Delan, Clear Water Company, Eau de Source de Montarcher, Les Sources de Saint Hippolyte.
neviot_EBWA_180_id=4384_01.jpg
לסרט הפרסומת “קפוארה” אחראי משרד פרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R. מנהל קריאטייב ראשי: גדעון עמיחי, ראש צוות קריאטייב: צור גולן, קופירייטר: עמית גל, ארט דירקטור: אורן ורמוס, מנהל מחקר ואסטרטגיה: טלי קשטן, פלנרית: סיגל דרדיקמן, סופר וייזרית: שירלי אושיה, תקציבאי: אדם אבנון, במאי: אוהב פלנץ, חברת הפקה: קדישזון הפקות.
נביעות משתמשת בפילם “ExxonMobil XR666” לתוויות בקבוקי המים המינרליים, באמצעות חברת “Loboprint” המייצרת את תוויות נביעות בארץ.
התחרות “2003OPPACK Awards” לאריזות ותוויות בתחום הצרכנות מתקיימת כל חודש על ע”י פאנל שופטים בינלאומי מדנמרק, צרפת, איטליה והולנד.
פאנל השופטים, יבחר בקרוב, את שלושת הזוכים בקטגוריית האריזה הטובה ביותר וזוכה אחד בקטגוריית התווית הטובה ביותר לשנת 2003.
בתחרות השנתית מתמודדים 17 מועמדים בקטגורית האריזה ו-6 מועמדים בקטגוריית התווית. הזוכים והמועמדים בשתי הקטגוריות יוזמנו לטקס “OPPACK Awards” מיוחד בדיסלדורף, בגרמניה, במאי 2004.
השופטים ציינו, לטובה, כי “הציפוי המיוחד של התווית נביעות מיועד לתנאיי לחות ומספק תוצאות מצויינות לדפוס לקבלת ויזואל חדשני שקוף ומבריק כאילו “ללא תווית” (label “no-label look”).
Add Comment