חברת מילוטל משיקה מארזים חדשים תחת הסיסמא: טעם הארץ הטובה
חברת המזון “מילוטל”, מחדשת את אריזותיה, כחלק מתהליך המיתוג שלה וכחלק ממיצובה המחודש, כחברה שורשית ובסיסית שמשווקת מוצרים קפואים, מירקות טריים ומשובחים-ישר מהשדה.
milotal_milouot_180k-n_01.jpg
האריזה החדשה היא בצבע כחול ובמרכזה הסיסמא: טעם הארץ הטובה. חידוש האריזה נעשה לאחר מחקר מקיף, במהלכו נמצא, כי בנוסף להיותה בולטת וחדשנית, האריזה מבטאת ערכים של שורשיות, ישראליות וחיבור לחקלאות.
תהליך המיתוג מלווה בקמפיין שיכלול קידום מכירות ופירסום.
“מילוטל” מציגה אלטרנטיבה אמיתית לשאר מתחריה בשוק הירקות הקפואים ונותנת מענה הן לשוק הצרכני הביתי והן לשוק המוסדי. בנוסף לשוק המקומי, מילוטל מייצאת כ-35% מתוצרתה לרשתות מובילות בחו”ל ועומדת בתקני איכות מחמירים.
החברה מציעה לצרכן הישראלי, מגוון רחב של מוצרים (כ-20 מוצרים) באריזות החדשות וביניהם: תירס, אפונה, שעועית, גזר ואפונה, תערובת קוסקוס ועוד.
החברה מייצרת ירקות קפואים, אשר מקורם בשדות גידול של מושבים וקיבוצים ישראלים ומתאפיינת בפיקוח צמוד על כל הליכי הגידול והאיסוף עד שער המפעל תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה החדישה לעיבוד המוצרים. בכך, למעשה, מגשימה מילוטל את הערכים של שורשיות ישראלית – הלכה למעשה.
Add Comment