נחשב ממשיכו הטבעי של הבושם הנצחי פולו רלף לורן הקלאסי (ירוק) סיפור הצלחה
אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר של עולם הבישום לגברים ב-25 השנים האחרונות. POLO BLUE מתאים במיוחד לגברים צעירים בגילאי 20-45. למה רלף לורן בחר בצבע הכחול?
Polo blue range_180_id=4307_01.jpg
פולו בלו, כמו פולו הקלאסי הוא בושם של צבע. הכחול של פולו 2004, הוויה ועולם שלם של סגנון, תחושה, צבע, ניחוח, ומצב רוח.
הכחול בו בחר רלף לורן, לבטא את תפיסתו, מבטא לדבריו, תחושה של חירות וחופש אין סופי, אנרגיה של מים, רוח רעננה. הכחול הוא נקי, טהור, עולם מלא של רוגע וגם של אנרגיה, של חיים.
על פי רלף לורן, בדומה לסגנון, הצבע מסוגל לשנות את התחושות ואת הביצועים.
“הכחול תמיד מרגיע אותי, הוא מזכיר לי ישיבה על חוף האוקינוס, מבט בשמיים תכולים, או הנוחות הנפלאה שאני חש במכנסי הג’ינס האהובים עלי”.
פולו רלף לורן בלו, מיועד לגבר הצעיר ההרפתקני, ’חיה’ עירונית, מעודכן בכל הטכנולוגיות המתוחכמות, המתקדמות בעל טעם אישי משובח, מסוגנן עד אחרון הפרטים, ספורטאי ומתוחכם. זהו הצרכן, הצעיר של שנות האלפיים – מודע לעצמו, לצרכיו, מבין באופנה ובעל טעם משובח לאיכות ויוקרה.
פולו בלו, מורכב מגוונים רעננים חמימים ורכים, והוא מפיץ תחושה של קריסטל כחול, בהשראת מפרץ קניל, באי סנט ג’ון בקריביים. פולו בלו, עוטף בבקבוק הבושם את רעננות האוקינוס, חמימות החולות והמגע הרך והקליל של בריזת הים.
ניחוח הבושם מורכב ממספר גוונים: הרענן החזק הכולל ניחוח מילון אשר טרם הבשיל, מילון בשל, ומנדרינה. ה’חמים’ מכיל ניחוח ריחן, ערבה וגרניום. הגוון ה’רך’ מרמז על בד זמש, טחב קטיפתי, ענבר, לב הפצ’ולי ומוסק גברי.
פולו בלו, ארוז בבקבוק זכוכית בגוון כחול עמוק עם סמל הפוני ועם פקק כסוף.
פולו רלף לורן בלו – מה אומרים אלה אשר כבר ניסו בישראל: פולו בלו, נוסה בקרב קבוצת ניסוי בישראל אשר קיבלו את הבושם לביתם לשימוש של שבוע ימים.
Polo blue model_180_id=4307_01.jpg
מידת ההתלהבות מהבושם היתה מרשימה ביותר: רוב המשתתפים אהבו את היחוח. 94% מהגברים אהבו את הניחוח לאחר שבוע שימוש (עליה מ-84% לאחר נסיון ראשון).
82% מהנשים אהבו את הניחוח לאחר נסיון ראשון. 42% מהגברים ציינו, כי לאחר שימוש של שבוע הם אוהבים את ניחוח הבושם החדש יותר מאשר מניחוח הבושם בו הם משתמשים.
פולו רלף לורן בלו, מגוון מוצרי בישום, טיפוח ורענון: או דה טואלט – בושם עם ניחוח רענן. מחיר לצרכן: 75 מ”ל – 320 ₪. 125 מ”ל – 430 ₪.
אפטר שייב: תמצית קלה יותר של בושם המרעננת את העור בכל שעות היום. ניתן להתיז על כל הגוף. מחיר לצרכן: 125 מ”ל – 320 ₪.
ג’ל אפטר שייב: נוסחת ג’ל חדשנית המרככת את העור המגולח נספג במהירות, קליל, עדין ומחטא. מכיל את הניחוח קליל של הבושם. מחיר לצרכן: 125 מ”ל – 320 ₪.
דיאודורנט – נוסחה נטולת אלכוהול, מחליקה בקלות, מתייבשת במהירות ומעניקה הגנה למניעת ריח זיעה במשך 24 שעות. העור נותר רענן עם ניחוח פולו בלו.
מוגש באריזת ספריי ואריזת סטיק. מחיר לצרכן: דיאודורנט ספריי: 150 מ”ל – 165 ש”ח. דאודורנט סטיק: 75 גר’ – 165 ₪.
* הכותבת הינה עורכת אתר “רינונים”.
Add Comment