ההשקעה של 2 מיליון ₪ מותגי האיפור ימכרו תחת המותג ’פנינה רוזנבלום’ ובנוסף לכך אריזות חדשות ולוגו חדש בעברית ובאנגלית
אין רגע דל אצל אשת העסקים פנינה רוזנבלום – זו אמנם אותה גברת אך בשינוי אדרת; של המוצרים, השקת קטגוריית האיפור החדשה הכוללת סדרה של כ-60 מוצרים וביניהם, אפשר למצוא 25 סוגי צלליות, 12 סוגי צלליות באבקה, 9 סוגי מייק-אפ סטיק, 9 סוגי ליפ גלוס דואו, מגוון רחב של עפרונות דו צדדיים לאיפור העיניים והשפתיים וסדרות חדשות של סומק ופודרה.
Pnina Rosenblum_180_01.jpg
פנינה רוזנבלום: “שוק האיפור בישראל מתאפיין בדינמיות ונמצא בצמיחה מתמדת. הרחבת קטגוריית מוצרי האיפור שלנו עונה על דרישה של צרכנים למוצרים חדשים, איכותיים ומקצועיים, המוצעים בטווח מחירים של החל מ-6 ₪ ועד 100 ₪, כך שיתאימו לכל אחת.
“אם בשנת 2003 הצלחנו להגדיל את כלל מכירות החברה בכ-4% אחוזים, כעת עם השקת סדרת האיפור החדשה אנו צופים להמשיך לצמוח ולהגדיל את היקף המכירות שלנו בקטגוריית האיפור בכ-25% (אחוזים)”.
פנינה רוזנבלום בע”מ, הינה חברה פרטית בבעלות פנינה רוזנבלום, הפעילה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות.
החברה הוקמה בשנת 1990 ומעסיקה כ-100 עובדים במחלקות השיווק, פיתוח, מכירות ומחקר. החברה מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה ומשווקת למאות נקודות מכירה בהן רשתות השיווק, פרפומריות, בדיוטי פרי בנתב”ג ובחנויות המובילות. מותגי החברה מופצים באמצעות חברת דנאגיס. מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון ₪.
* הכותבת הינה עורכת אתר “רינונים”.
Add Comment