עם ישראל אוהב לשמוע בעיקר – חדשות, מבזקי ספורט ומזג אויר
מאז תחילת הפעלת קוי התוכן 5 ועוד ששה אפסים ע”י חברת טלכלל, בחסות בזק בסוף 2002 התקבלו בערוצי התוכן השונים למעלה מ-5 מיליון פניות.
pnina_shenhav_bezek_100_02.jpg
מספר המתקשרים לקווי התוכן השונים נמצא במגמת עליה ובכל חודש עולה מספר הלקוחות הפונים ו”משוטטים” בעולם התכנים הטלפוני.
קו המידע הכללי 5 ועוד ששה אפסים החל לפעול בדצמבר 2002, באפריל 2003 עלה קו המידע לצעירים – 5100100 ובמאי החל לפעול קו מזג האוויר בחסות בזק 5600600.
סך כל הפניות בשנת 2003 לכל הערוצים עלה על 5 מיליון בהיקף של כ- 25 מיליון דקות שיחה.
מתוך ניתוח ה”רייטינג” של המדורים השונים, מתברר, כי החדשות הם במקום הראשון עם 25% פניות, אוהדי הספורט אוחזים בנתח של 15% ואחוז דומה של פניות הוא בנושא מזג האוויר.
בקו המידע לצעירים האתרים הפופולאריים הם: עולם זאפ בטלפון – שיתוף פעולה עם רצועת הנוער של ערוץ 1, “החדר של חני” – תכנים מתוך תוכנית הדגל של הטלוויזיה החינוכית הכוללים בין השאר חידה יומית, מבצע יום הולדת – נרשמים בקו 5100100 וחלק מילדים מוזמנים לחגוג את יום הולדתם באולפן, תיבת ההיכרויות, צ’אט האהבה והעולם הממותג של כוכבים מתחלפים.
פנינה שנהב, סמנכ”ל לשיווק ולמכירות אמרה, כי קיים ביקוש רב לעולם התוכן בטלפון והוא בעל אפשרויות רבות. “בזק תמשיך לתת חסות למיזמים נוספים בתחום התוכן הטלפוני, כמו גם בתחום התוכן בפס הרחב, בו בזק נתנה חסות ל-msn-wow, walla-wow ואלפי” אמרה שנהב.
Add Comment