“מטרת ההשתלמויות הן שיפור איכות השירות לקהל” ההשתלמויות מיועדות גם לפקחי הרשות ולקופאים בכניסה לאתרים
פרוייקט משותף חדש למשרד התיירות ורשות הטבע והגנים: האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות ורשות הטבע והגנים החלו באחרונה, בפרוייקט משותף של השתלמויות הדרכה לכ-200 עובדי רשות הטבע והגנים – במטרה להגביר את רמת השירות הניתן למבקרים בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע.
tourism_logo_100_01.jpg
ההשתלמויות החלו לפני מספר שבועות והם יסתיימו במהלך החודש הבא. במסגרת ההשתלמויות, המועברות על ידי מנחים מקצועיים, שנבחרו על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות, עוברים מנהלי אתרים של רשות הטבע והגנים, סדנאות מיוחדת לרכישת מיומנויות בשיווק אטרקטיבי של האתרים למבקרים. ההשתלמויות מיועדות גם לפקחי הרשות ולקופאים בכניסה לאתרים.
“מטרת ההשתלמויות הן שיפור איכות השירות לקהל”, אומרת דבורה מנצור, מנהלת האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות. “פעילות זו עם אנשי רשות הטבע והגנים היא חלק ממכלול פעולות הדרכה, שאנו מבצעים השנה עם סקטורים נוספים בענף התיירות”.
לדברי מנצור, מטרת הפרוייקט המשותף היא לעודד את תיירות הפנים ואת התיירות הנכנסת לישראל ולאפשר למבקרים ולגורמי התיירות השונים – להכיר את אוצרות הטבע של ישראל ולהפיק את המירב מהביקור באתרים השונים.
Add Comment