צרכנות

פלאנט טיים, זכיינית שעוני GUESS בישראל תבחר את 20 ’נערות Guess הישראליות’

0
0

הנבחרות תשתתפנה בבחירה העולמית של ’דוגמנית הבית של שעוני Guess’
פלאנט טיים, זכיינית שעוני GUESS בישראל תבחר את 20 ’נערות Guess הישראליות’
זהו שיתוף פעולה ארצי בין חברת ’פלאנט טיים’ ומנכ’לה בישראל אלי הולנדר לבין לרדיו bu 99 fm. במסגרת זו תתמודדנה 20 נערות Guess הישראליות עם פעילות נרחבת שתכלול עמדות רישום, איפור וצילום בקניונים, פעילות בחופי הים ובמועדונים – הכל בגיבוי רדיו bu 99 fm ואתר האינטרנט שלו.

310_id=3078_01.jpg

שעוני Guess בשתוף מגזין האופנה ELLE מבטיחים כי הזוכה תככב במסעות הפרסום של החברה.

לדברי אלי הולנדר, מנכ”ל חברת ’פלאנט טיים’, זכיינית שעוני Guess בישראל ויוזם ומנהל הקמפיין המקומי, לראשונה נעשה שיתוף פעולה מיוחד במינו של קד”מ, פרסום ושיווק עם רדיו bu 99 fm. שיתוף הפעולה עם רדיו bu 99 fm, שהוא רדיו תוסס, צעיר ודינמי, מתאים מאוד לאופי הקמפיין והפרוייקט כולו ומגבה אותו באופן הנכון ביותר שמתאים לקהלי היעד של שעוני Guess, הוא אומר.

הפעילות לאיתור המועמדות הישראליות תתחלק לפעילות קידום מכירות ופעילות ברדיו, כאשר המטרה הסופית היא הרשמת מתמודדות פוטנציאליות לבחירת דוגמנית הבית של Guess העולמית.

בחירת ’נערות Guess הישראליות’ פתוחה בפני כל הבחורות בגילאי 16-25. ההרשמה תתאפשר בשתי דרכים: צילום עצמי – מאזינות הרדיו יצלמו את עצמן (עם השעון או בלעדיו) וישלחו את התמונה.

סטודיו צילום נייד בקניונים – ניידות שידור של רדיו bu 99 fm יוצבו בכל יום בפתח קניון אחר ברחבי הארץ, יערכו פעילות קידום מכירות ויזמינו את המועמדות לסטודיו הצילום בקניון. בעמדה בקניון יקבלו המועמדות טיפול VIP – הן יאופרו ויצולמו והתמונה שלהן תועבר מיידית לאתר האינטרנט של רדיו bu 99 fm.

פעילות הקד”מ תתקיים גם בחופי הים, במועדונים ובמתחמי בילוי פתוחים.

צוותי דיילים יגיעו למקום הפעילות, מצוידים בגלגל מזל – במקום שעות ימוקמו בתוך השעון דגמי שעוני Guess ובאמצעות סיבוב הגלגל ניתן יהיה לזכות בשלל מתנות Guess כאשר הפרס הגדול הינו שעון.

רדיו bu 99 fm יתמקד במהלך שלושת חודשי הקמפיין בפעילות באופנים שונים. כל שעה עגולה תוכרז כשעה עפ”י שעון Guess ויושמע ג’ינגל מיוחד.

כל הבחורות שתצטלמנה ותשלחנה את תמונתן, תקבלנה שובר הנחה של 30% ברכישת שעון Guess.

בחירת 20 המתמודדות תיעשה מתוך הנערות שייבחרו בבחירות המקומיות בכל אזור בארץ, באירוע מיוחד שיתקיים בסוף ספטמבר.

על בחירת דוגמנית הבית העולמית של שעוני Guess
באפריל 2004 תיערך בבזל שבשוויץ, הבחירה הסופית של דוגמנית הבית של Guess, במקביל לחגיגות 20 שנה להיווסדם של שעוני Guess. שניים ממותגי האופנה המובילים בעולם – מותג השעונים Guess ומגזין האופנה ELLE יצאו בקמפיין ענק, ראשון מסוגו בעולם לבחירת הפנים החדשות של שעוני Guess.

הקמפיין הושק באפריל 2003, בתערוכת השעונים והתכשיטים הבינלאומית בבזל ויסתיים באותה תערוכה באפריל 2004.

מתוך 20 המתמודדות שייבחרו בישראל, תיבחרנה 4 מועמדות סופיות ע”י מגזין ELLE בארה”ב ואלו הן שישתתפו בבחירה הסופית בבזל באפריל 2004.

בספטמבר 2003, כמו גם בארץ, יחל הקמפיין העולמי וניתן יהיה להירשם גם באמצעות 10,000 חנויות המציעות את שעוני Guess ברחבי העולם וברשת האינטרנט. הקמפיין הבינלאומי לבחירת דוגמנית הבית של Guess יפורסם ב- 29 מהדורות של מגזין ELLE ברחבי העולם.

קרול סמית, נשיאת קבוצת ELLE התראיינה במגזין ואמרה כי איחוד הכוחות של מגזין ELLE ושעוני Guess, הוא הראשון מסוגו בעולם ומאפשר טווח רחב של יכולות הן בתחום השיווקי והן בתחום המכירות, יכולות שאינן קיימות באף חברת פרסום או הוצאה לאור”.

בשלב הראשון יבחר צוות שופטים ב- 700 מועמדות ומתוכן ייבחרו 15 ע”י פול מרציאנו, המנהל האומנותי של Guess והן יצולמו ע”י הצוותים המקצועיים של ELLE.

לבסוף – לאחר אירועים מקומיים רבים בכל העולם יבחרו הפנים החדשות של שעוני Guess, ע”י חבר שופטים בינלאומי באירוע גאלה בבזל שבשוויץ.
הזוכה תככב בכל הקמפיינים הפרסומיים של Guess.

Guess נוסדה בשנת 1981 ע’י האחים מרציאנו, החלה את דרכה כחברת ג’ינס קטנה בקליפורניה ומאז התפתחה והפכה למותג אופנה בינלאומי עם נוכחות ביותר מ- 70 מדינות.

Guess הפכה מהר מאוד לאחד הסמלים של סוף המאה העשרים. היא יצרה קמפיינים פרסומיים בלתי נשכחים שהפכו דוגמניות לא ידועות לכוכבות בין לילה. דוגמניות כמו קלאודיה שיפר, קרה אוטיס, לאטיטה קסטה, אווה הרציגובה ונעמי קמפבל, החלו את הקריירה שלהן בקמפיינים של Guess.

בשנות השמונים הרחיבה Guess את פעילותה מעבר לג’ינס ונכנסה לתחום האביזרים. Guess החלה בייצור שעונים בשנת 1983.

בשנות התשעים חוו Guess ומותג השעונים שלה צמיחה בינלאומית גדולה והמותג הגיע לאירופה, אסיה, דרום אמריקה, אפריקה, אוסטרליה והמזרח התיכון. Guess התפתחה עם קו חדש של מוצרים: תיקים, תכשיטים, בגדי ים, אביזרי גולף, אביזרים לבית, מוצרי עור, חגורות, שעונים ועוד.

לחברת “גס” 30 בוטיקים ברחבי העולם, כאשר המפורסם שבהם מצוי בלוס אנג’לס ברחוב היוקרתי SUNSET BOULEVARD.

המותג Guess משווק בכ-180 נקודות חנויות קונספט, למעלה מ- 10,000 חנויות קימעונאיות, ב- 70 מדינות ברחבי העולם.

בצילום: שעוני גס – תחרות בישראל – נחשו מה השעה??? גס (בתרגום מאנגלית: נחשו)

* הכותבת הינה עורכת אתר “רינונים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-76

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות יום העצמאות ה-76

תפילה ליום העצמאות 76

דילוג לתוכן