מה יגאל באמת אוהב בבחורה? מה “עושה את זה” לטל באשת חלומותיו?
התחרות החמה של הקיץ עוברת לחיים האמיתיים ולאתר ההיכרויות המוביל ’קופידון’. הגברים המובילים של שרון, ימשיכו לחפש את האחת, רק שהמבחר קצת גדל… במהלך החודש הקרוב נוכל לעקוב אחר התנהלות חיי האהבה של שמונת הגברים באתר – פניות הבנות, שיטת הסינונים, אופן החיזור אחר מועמדות פוטנציאליות וכמובן הפגישות עצמן.
sharonMen_215_kan-naim_001.jpg
במהלך הפרוייקט ייבחר הגבר הפופולרי ביותר שזכה למספר פניות הגבוה ביותר, יתקיים שייט תענוגות מיוחד לסינגל’ס, בו ישתתפו הגברים ועוד הפתעות רבות.
הפרוייקט יהיה מלווה בקמפיין פרסומי עם הגברים, אשר יזמינו את הקהל הנשי לפנות אליהם, הקמפיין יתפרסם בעיתונים יומיים, מגזינים, ברדיו ובאינטרנט.
לדברי אלדד בן תורה, סמנכ”ל קופידון, רוב הגברים המשתתפים היו פעילים בקופידון טרם התוכנית והפרוייקט רק מעלה לכותרות את הפעילות הנמשכת כבר זמן מה.
מכיוון שהפוקוס בתוכנית היה על שרון איילון, הגיעה העת לשים את הגברים במרכז, ובשאיפה להשלים את החלק החסר בתוכנית ולהוציא את כל משתתפיה עם אהבה חדשה.
לדברי בן תורה, לקופידון מאגר עצום של קהל סינגל’ס המאפשר לכל אחד או אחת לחפש ולמצוא בן/בת זוג.
לדברי בן תורה, אתר ההיכרויות “קופידון” מחברת piontmatch הפועל בארץ ובעולם, הוא אתר ההיכרויות הישראלי הגדול ביותר.
האתר הוקם לפני שש שנים ומאז הולך ומתרחב. באתר רשומים כיום מעל 700,000 איש, רובם בגילאי 25-40, האתר מציע למנוייו קהילת צעירים איכותית פעילה ומגוונת הכוללת מסיבות משותפות, סדנאות, מבצעים והטבות.
לאתר של קופידון – לחצו כאן.
Add Comment