Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

57% מהציבור בוחרים את מקום הבילוי לפי האבטחה, 22% ממשיכים לבלות כרגיל גם בתקופת טרור

0
0

מחיר ורמת שרות דורגו נמוך יותר. 23% מעדיפים לבלות מחוץ לעיר

במחקר חדש שנערך באוניברסיטת דרבי, אשר חקר את תרבות הבילוי של קהל משפחות ישראלי בצל הטרור ובתקופת מיתון כלכלי, נבחנו מה הם המשתנים אשר משפיעים ביותר על כוונות רכישה ונאמנות לקוחות בפארק השעשועים. נמצא כי 22% מהמבקרים ממשיכים לבלות כרגיל גם בתקופות של פיגועים, 21% נמנעים לצאת מהבית לחלוטין, 57% בוחרים את מקום הבילוי לפי רמת האבטחה כאשר 23% מתוכם מעדיפים אתרים מחוץ לעיר.

215_2980_001.jpg

במחקר שנערך ע”י אלון חגי בקרב 257 מבקרים, מנהל פארק השעשועים בא לגן שבקיבוץ יגור, המסיים בימים אלו תואר שני בהנחיית ד”ר קרן אור-חן וד”ר ארנה לביא-שטיינר.

במסגרת המחקר נערך מעקב סטטיטי וסקר בקרב מבלים בפארק השעשועים בא-לגן שבקיבוץ יגור. נמצא גם, כי לאחר שהושגה תחושת ביטחון במידה סבירה, המשתנים המשפיעים ביותר על כוונות רכישה ונאמנות הינם תפישת ייחודיות ובידול ורק לאחר מכן, ברמות השפעה נמוכות יותר, מצטרפים תפישות איכות המוצר, תפישת איכות השרות, תפישת הוגנות המחיר ותפישת החדשנות.

במחקר נמצאו גם הבדלים בקשר בין המשתנים בין אוכלוסיות ממעמד כלכלי שונה, הממצאים מראים, כי בעלי הכנסה גבוהה הגדירו את השרות כפרמטר החשוב ביותר ואילו בעלי הכנסה נמוכה ציינו, כי הנושא החשוב ביותר עבורם הוא הייחודיות. בעלי הכנסה ממוצעת ציינו כי תפישת הוגנות המחיר – והייחודיות הם הנושאים החשובים להם.

תגובות
0
0



Exit mobile version