Site icon כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim

בזק, מסע פרסום חדש WOW: “חוויות מהירות מהחיים”

0
0

מסע פרסום חדש WOW: “חוויות מהירות מהחיים”

בתוך פחות משנה עלתה בזק מ-100,000 לכ-290,000 לקוחות WOW

101X133_wow_01.jpg

בזק יוצאת במסע פרסום חדש ל-WOW, המתמקד ביתרונות של השירות בתחום התוכן בסיסמא: “עם האינטרנט המהיר של בזק אתה יודע הכל לפני כולם”.

סרט הפרסום שהחל משודר בימים האחרונים, מדגים, כי הגולשים באמצעות WOW, יודעים לפני כולם, את מה יציגו בתצוגות האופנה, את כל החידושים במוסיקה, בתחומי הבידור, הספורט ועוד.

מסע הפרסום הנוכחי, ממשיך בקו הפרסומי של בזק, המדגיש את עולם התכנים העשיר והיישומים הייחודיים של האינטרנט המהיר. מסע הפרסום נועד לחזק מיצובו של שירות WOW כשירות איכותי וחוויתי, בשוק תחרותי.

פנינה שנהב, סמנכ”ל לשיווק ולמכירות אמרה, כי בשנתיים האחרונות בנתה בזק את מותג WOW- האינטרנט המהיר של בזק, ע”פ תוכנית שנקבעה מראש ומסע הפרסום תמך בכל שלב בתהליך.

לדבריה של שנהב, בתחילת הדרך, לפני למעלה משנתיים באפריל 2001, רוב הציבור בישראל, לא היה מודע לנושא האינטרנט המהיר.

הפרסום הראשון, למותג שם דגש בעיקר על החלק הרגשי בתיאור החוויות העיקריות של הגלישה בקצב מהיר: המהירות, החוויה הגדולה ועוד.

בשלב השני, הפרסום התמקד ביתרונות של הגלישה באמצעות WOW לעומת ה-DIAL UP: תמיד מחוברים, ניתן לגלוש ולשוחח על קו טלפון אחד, חיבור פרטי ישיר לאינטרנט.

לאחר כשנה וחצי של פרסום – כאשר תוצאות המחקרים הראו, כי הלקוחות מודעים למותג WOW, עבר הפרסום לשלב נוסף בו התחילה בזק להתמקד בעולם התוכן של האינטרנט המהיר.

בשנה האחרונה, הפרסום מדגיש את עושר התכנים, היישומים והאפשרויות של שירות WOW. המסרים העיקריים הם: רוחב הפס מאפשר לצפות בסרטים באמצעות האינטרנט.

מסע הפרסום הנוכחי “חוויות מהירות מהחיים”, מתמקד במסר שאם אתה גולש באמצעות WOW המידע זורם אליך במהירות, הרבה יותר מבכל דרך אחרת.

שירות WOW של בזק מתקרב בימים אלה לכ-290,000 בתי אב מחוברים. רק לפני פחות משנה עמד מספר הלקוחות על 100,000.

בבזק, הביעו שביעות רצון רבה מקצב הגידול וציינו, כי קצב זה של מחוברים לשירות הוא אחד הגבוהים בעולם.

מסע הפרסום הופק ע”י פרסום יהושוע TBWA במאי: יריב גבר.

תגובות
0
0



Exit mobile version