השחקן עידו לב יליד חיפה מדגמן את המושג הלקוח מעולם הגזרות הנמוכות של חברות הג’ינסים.וב’דיסטקס’ יעוצבו אריזות חדשות לתחתוני הגברים והנשים של המותג, מודעות לעיתונות וקטלוג
ido_lev_101X133_01.jpg
הקונספט החדש למותג עוצב על ידי קרן רון, המעצבת הראשית בחברה ומשרד הפרסום ’אופטימום’ בהשקעה הנאמד בכ-1/4 מליון$.
עידו לב, בנה של לאה (לב) גלובוס, שחקן ודוגמן חמי טפרברג, מנכ”ל דיסטקס, מסר, כי: “תחת מותג “לי קופר” אנו מציגים, מדי עונה עיצובים התואמים את הקו המוביל באופנת הג’ינסים, כמותג המשלים את אופנת הג’ינסים המובילה בישראל “לי קופר”.
“לכן בחרנו, העונה בקונספט שילווה אותנו גם לעונות הבאות, ה- Under Cut, מושג הלקוח מעולם הג’ינסים, ובכך מאפיין את הייחודיות של מותג ההלבשה התחתונה הזאת.חברת ’דיסטקס’ החלה את פעילותה לפני כשנתיים, כשבראשה עומד חמי טפרברג, כחברת הפצה ושיווק, ומחזורה נאמד בכ-15 מיליון ₪.
כיום מחזיקה חברת ’דנשר’ ב-50% ממניות החברה. ’דיסטקס’ משווקת בהצלחה יתרה את שלל מוצרי מותג ’גולדן ליידי’ ופיתחה תחת מותג האופנה ’לי קופר’ קו הלבשה תחתונה, הפונה לפלח שוק של צעירים בעיקר, הזוכה להצלחה חסרת תקדים, בשנה הראשונה לשיווקו.
* הכתבה הובאה באדיבות אתר “רינונים”.
Add Comment