פנינה שנהב, סמנכ”ל שיווק ומכירות: “בזק לקחה חסות על מיזם של חברת טלכלל וערוצי תוכן תקשורת. המיזם מציע לראשונה מידע טלפוני עשיר ומגוון ע”י התקשרות למספר 5000000 במחיר שיחה רגיל”
המתקשרים לשירות המידע 5000000 יכולים להאזין למגוון רחב של נושאים, באמצעות תפריט שיאפשר למשוטטים לעבור מנושא לנושא בקשת רחבה של נושאים – המקיפים את עולם החדשות, הצעירים, צ’טים, סקרים יומיים (פירוט נוסף בסוף הידיעה).
430__id=228_02.jpg
מחיר השיטוט והאזנה למדורים השונים הוא במחיר של שיחה רגילה 2.5 אג’ בשעות הערב והלילה ו- 14 אג’ בשעות היום (מחיר מינימום לשיחה 22.5 אג’).
פירוש הדבר הוא, כי בהשוואה לכל הספקים האחרים המציעים תכנים, המחיר בשירות 5000000 יהיה זול משמעותית. לדוגמא, בשעות הערב, ניתן להאזין למידע במשך כ–9 דקות במחיר של 22.5 אג’ בלבד, לעומת ספקים אחרים, שגובים עבור 9 דקות שיחה כארבעה וחצי ש”ח (לפי 50 אג’ לדקה).
פנינה שנהב, סמנכ”ל השיווק והמכירות בבזק, אמרה, כי בזק, נתנה חסות למיזם של חברת טלכלל וערוצי תוכן תקשורת, שלראשונה בישראל, יאפשר ל-3 מיליון בעלי קווי טלפון לקבל מידע עשיר ומגוון במחיר נמוך. “שירות 5000000 מציע עולם תכנים מגוון המתאים לכל – מצעירים המתעניינים במוזיקה, ניתן לקבל מידע חדשותי עדכני, חובבי הספורט, המבקשים לדעת את תוצאות הספורט, צ’אטים בנושאים העומדים בסדר היום ועוד, המחירים הנמוכים של בזק, מאפשרים שיטוט בין המדורים השונים, זמן ארוך במחירים נמוכים”, אמרה שנהב.
עוד הוסיפה שנהב, כי הציבור מחפש מידע בערוצים שונים, ובזק החליטה לתמוך במיזם הנוכחי של טלכלל וערוצי תוכן, המעודד קבלת מידע מפורט ומגוון במחירים נמוכים, לעומת המחירים הגבוהים של חברות התקשורת האחרות.
יואב בן יקר, מנכ”ל חברת טלכלל, אמר כי חברת טלכלל, שהיא בעלת ניסיון רב שנים בפעילויות התוכן וה-IVR, חברה למיזם משותף עם חברת ערוצי תוכן תקשורת, תחת החסות של בזק, כדי לתת לציבור מוצר כולל ואיכותי שיותאם באופן שוטף לדרישות הלקוחות.
יואב בן יקר, הוסיף, כי המיזם המשותף של 5000000 ייתן פתרון לרצונות ולצרכים האמיתיים של הלקוחות והציבור בישראל, וירכז את רוב עולם המידע כפי שהוא רואה אותו, בלחיצת כפתור פשוטה בטלפון.
יפתח אליישיב, מנכ”ל ערוצי תוכן תקשורת, מקבוצת מפל תקשורת, אמר היום, כי הוא שמח שבזק בחרה ונתנה אמון במיזם המשותף של ערוצי תוכן וטלכלל, והוא בטוח כי השילוב המנצח בין ערוצי תוכן וטלכלל, חברות מובילות בארץ בתחומן, יביא לתוצאות מדהימות ולשינוי באופן שבו הציבור בישראל סופג מידע.
עוד הוסיף יפתח אליישיב, כי התוכן בשירות 5000000 משלב בתוכו עומק של מידע ורוחב וגיוון של תכנים, המדגישים את העבודה הרבה שנעשתה ונעשית בכל עת כדי להפיק את המידע הכי מדויק, הכי אמין והכי זמין לציבור הרחב. התכנים נקבעים לפי דרישות הציבור ויותאמו באופן רציף לפי בדיקות תכופות שיבוצעו לפי צרכי הלקוח.
בנוסף, נבנה בשירות 5000000 מנגנון מבוסס-מיקום, עפ”י מספרי הטלפון של המחייגים, לנוחות המזמינים שירותי מידע באמצעות DEALER LOCATOR . כך מי שמתעניין במסעדות או במזון מהיר, השירות מזהה את מיקומן ומציע לו ספקים במקום קרוב.
שירות נוסף למתקשרים ל– 5000000: גישה לנותני שירותים דרך המערכת באמצעות הקשה על מקש אחד (חיוג אוטומטי למספרי 1-800 של העסק), וכך, לאחר שהלקוח בחר מסעדה או סרט, המערכת תורה לו להקיש 8 להזמנת מקום או כרטיס, והלקוח יועבר אוטומטית למסעדה או לבית הקולנוע המבוקשים.
Add Comment