מינויים במשק

יגאל יעקבי נבחר לתפקיד יושב ראש חברת ‘אלוט תקשורת’

יושב ראש חברת 'אלוט תקשורת' נבחר לתפקיד מר יגאל יעקבי; "אלוט, הייתה מאז ומעולם החברה החלוצה בתעשייה שלה, עם פתרונות בעלי ערך מוסף רב. אנו ממשיכים בגישה זו גם כיום עם גישה חדשנית לפתרונות אבטחה... אלוט, הייתה מאז ומעולם החברה החלוצה בתעשייה שלה, עם פתרונות בעלי ערך מוסף רב. אנו ממשיכים בגישה זו גם כיום עם גישה חדשנית לפתרונות אבטחה".
0
0
יגאל יעקבי נבחר ליושב ראש חברת אלוט תקשורת
יגאל יעקבי

יגאל יעקבי ממייסדי אלוט תקשורת בע”מ ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים ועסקים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ומותאמת למשתמשים, נבחר היום (חמישי, ט בחשון התשע”ז) כך הודיעה מועצת המנהלים של החברה. בעקבות המינוי מר יעקבי, יחליף את מר שרגא כץ, ששימש כיו”ר מועצת המנהלים מאז שנת 2008.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעיםב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יעקבי, ייסד במשותף את אלוט בשנת 1996, ושימש כמנכ”ל החברה עד שנת 2006, כיו”ר החברה עד 2008, וכחבר מועצת המנהלים מאז. בשנים האחרונות, הוא השקיע וייעץ למספר חברות סטארט אפ, מרביתן בתחומי התקשורת הסלולרית, המדיה ואבטחת המידע.

נשיא ומנכ”ל אלוט תקשורת מר אנדריי אלפנט, אמר בעקבות המינוי; “היה לי לכבוד לעבוד עם שרגא כץ, ויש לי הערכה רבה לתרומתו העצומה לחברה ולי אישית…

אני שמח על חזרתו של יגאל יעקבי לתפקיד היו”ר ואני סמוך ובטוח שהחברה תפיק ערך רב מניסיונו העשיר, הרוח היזמית שלו ומהבנתו את המגמות בשוק.

ניסיון זה, יהיה בעל ערך רב בעיקר כעת בצומת המכריע בו אנו נצבים כעת, לנוכח התמורות בשוק ובחברה, עם המשך המעבר שלנו לפתרונות אבטחה“.

יו”ר חברת אלוט תקשורת הנבחר ונרגש, מר יגאל יעקבי, אמר, כי; “אלוט, הייתה מאז ומעולם החברה החלוצה בתעשייה שלה, עם פתרונות בעלי ערך מוסף רב. אנו ממשיכים בגישה זו גם כיום עם גישה חדשנית לפתרונות אבטחה“.

יעקבי, הוסיף בדבריו; “ברצוני להודות לשרגא על תרומתו לחברה ולהישגיה בשמונה השנים האחרונות, ואני שמח מאד להיכנס לתפקיד היו”ר ולהמשיך לשרת את החברה. יש לי אמונה רבה באנשים, בטכנולוגיה ובחזון של אלוט“.

אודות אלוט תקשורת

אלוט תקשורת בע”מ (באנגלית: Allot Communications) היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום של ניהול תעבורה לאינטרנט. היא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפתרונות אופטימיזציה של תקשורת IP עבור ספקי שירותי תקשורת, שמסייעות להן להקצות בצורה דינמית רוחבי פס משתנים בין לקוחות.

מניותיה של אלוט תקשורת הנחשבת חברה ציבורית נסחרות (נאסד”ק, הבורסה לני”ע בת”א; ALLT) ונחשבת ספקית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ולהתאים אותה למשתמשים.

מסגרת אספקת השירותים של אלוט היא גמישה, מאפשרת הרחבה וממנפת את איסוף המידע ברשתות נתונים, מה שמאפשר לספקי שירותים להתקרב אל הלקוחות שלהם, להגן על נכסי הרשת ועל המשתמשים ולקצר את הזמן הנדרש לקבלת הכנסות משירותי ערך מוסף.

באלוט תקשורת מפעילים טכנולוגיה חדשנית, ידע מוכח וגישה שיתופית במטרה לספק את הפתרון הנכון לכל סביבת רשת. פתרונותיה של “אלוט” פרוסים כיום ב-5 מתוך 10 מפעילות המובייל המובילות בעולם ואלפי רשתות מפעילות שירותי תקשורת ורשתות עסקיות ברחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן