הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות ה-23 עד ה-29 בספטמבר 2016

מה צופנים לנו הכוכבים, האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית האסטרולוגית הכללית לכל בני כל המזלות, המתייחסת לשבוע שבין התאריכים ה-23 עד ה-29 בספטמבר 2016.
0
0

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-23 עד ה-29 בספטמבר 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשבוע הקרוב ימשיך להיות כוכב מרקורי האחראי על התקשורת בבית תת המודע שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשתמש באינטואיציה הטבעית שלכם בכל משא ומתן.

♥ ל- מזל החודש – מאזניים

מזל מאזניים התאמה לבני מזלות אחרים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

אתם ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב וונוס במזל שלכם. וונוס הוא גם הכוכב השליט שלכם ולכן יהיה זה העיתוי הנכון ליהנות מהיכולות החדשות שעומדות בפניכם. זה גם הזמן לפתוח תכניות ישנות ולא להסס להתחיל בחדשות אפילו אם כרגע מרגיש לכם שאתם מהמרים במידה מסוימת. הרשו לעצמכם לצאת מהשגרה ואפילו לפעול בצורה ספונטנית.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

בחודש הבא אתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ובהחלט ייתכן שאתם מתחילים לחוש בתסמונת טרום יום ההולדת ואפילו בנפילה אנרגטית כלשהי ואולם, כדי לחדד לכם את התחושות הפנימיות שלכם, הכוכב וונוס נמצא עכשיו במקום שבו לא מומלץ לכם לחשוף את כל הסודות הפנימיים שלכם ולכן השאירו הרבה לעצמכם ופחות שתפו עם האחרים. צאו יותר ובלו עם חברים ללא כל מחויבות אישית.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

אתם ילידי מזל החודש יכולים להמשיך וליהנות ממעבר הכוכב וונוס במזל שלכם. וונוס הוא גם הכוכב השליט שלכם ולכן יהיה זה העיתוי הנכון ליהנות מהיכולות החדשות שעומדות בפניכם. זה גם הזמן לפתוח תכניות ישנות ולא להסס להתחיל בחדשות אפילו אם כרגע מרגיש לכם שאתם מהמרים במידה מסוימת. הרשו לעצמכם לצאת מהשגרה ואפילו לפעול בצורה ספונטנית.

נראה שמסיבות השמורות עמכם לא תרצו לשתף את האחרים בכל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם. ואולי מוטב כך – אינכם זקוקים לאישורים של האחרים בכל הנוגע לחייכם האישיים ובוודאי לא המקצועיים, זה הזמן שלכם ללמוד לסמוך רק על עצמכם ופחות לשתף אחרים בתכניותיכם. מבחינה חברתית אתם מקובלים יותר מהרגיל ויש לכם הזדמנויות ליצור מעגלים חברתיים חדשים .

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

בתקופה הזו יש לכם יכולת לשווק את עצמכם בצורה מקצועית יוצאת מהרגיל, דרך קשרים עם חברים ואנשים שמכירים אתכם. זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולארגן לעצמכם דפוסי התנהגות חדשים בכל הקשור לקריירה שלכם ולפיתוחה. זה גם הזמן הנכון עבורכם להפעיל את הקשרים החברתיים שלכם על מנת להגיע למקומות מקצועיים שבדרך כלל הרגשתם קושי להגיע אליהם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

אתם נמצאים עכשיו בפתחה של התחלה חדשה שבה חשוב מאוד שתייצגו את עצמכם באמונה מלאה ושלמה כיוון שזהו כרטיס הביקור שלכם. ייתכן ואנשים מרגיזים אתכם ואתם לא בטוחים שאתם רוצים להיכנס איתם למריבה, אך עדיין אתם יודעים ששווה לכם לשתוק כדי לנהל את הדברים בצורה חכמה על מנת לחשב מהלכים קדימה ולא להשהות לעצמכם את ההתקדמות אליה אתם מייחלים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

מבחינה כלכלית אתם עוברים עכשיו שינויים מאוד משמעותיים כיוון שכוכב אוראנוס נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לחוסר יציבות. עובדה זו יכולה להיות כתוצאה מכך שנכנסתם לחובות ולסגנון חיים שהוא במידה מסוימת מעבר ליכולות שלכם ורק עכשיו לאט לאט אתם מבינים את זה ומבינים שעליכם להתנהל בהתאם. הכינו לעצמכם תכנית עבודה ובכך תביאו את הבעיות על פתרונם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק ולתאם ציפיות עם אנשים קרובים. נראה שאתם בדיוק בזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש הנכונים כדי לדעת מה טוב לכם. נושאי עבודה מאוד דומיננטיים אצלכם לאחרונה וזאת בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים עכשיו בבית זה אצלכם וגם הכוכב מרקורי מתיישר אצלכם מהנסיגה בבית העבודה שלכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא במקום המקושר עם בית העבודה שלכם. ולכן נראה שעכשיו זה הזמן לחדש מערכות יחסים עם חברים וגם עם אנשים שיקרים לכם, כיוון שהם בהחלט יכולים לעזור לכם בקידום עצמכם בעבודה. הקשרים שלכם עם צעירים מכם במשפחה מתהדק לאחרונה בגלל ציפיות של הקרובים מכם שתתנו יותר יד וכתף ותעזרו במקומות שאתם יכולים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

נושאי שותפויות בעבודה ובחיים האישיים מאוד משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שנראה שאתם נמצאים בשלב שבו יש לכם יכולת ליצור לעצמכם יחסי גומלין טובים ומאוד מפרגנים . זה גם הזמן לשנות ולהיעזר במשפחה ואנשים קרובים נוספים שיכולים לעזור לכם בתחום האישי של ההתנהלות והיחסים בעבודה. אתם נדרשים להוכיח את עצמכם בשלב הזה ואכן אתם מוכנים להשקיע עבור כך את מלוא מרצכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

הכוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם וגורם לכך שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים לשנס את כל הכוחות הנמצאים אצלכם על מנת לבדוק ולחזק אצלכם את התחום המקצועי כי אינכם יודעים לאן פניכם מועדות. עליכם לוודא שאינכם עושים החלטות שגויות ושאתם מממשים את התקופה שבה יופיטר כוכב השפע נכנס אליכם לבית המשפחה ונותן לכם את ההזדמנויות להם אתם מחכים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

הכוכב מארס נמצא בבית הילדים והתחביבים שלכם כך שניכר שאת חלק הארי מזמנכם לוקחים הילדים שלכם או אלה שאתם אוהבים וחפצים להיות איתם בזמן איכות. מבחינה כלכלית מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים וכוכב התקשורת אף הוא מתיישר בבית זה, כך שזה בהחלט הזמן הנכון עבורכם לבדוק מה קורה אתכם מבחינה כלכלית וייתכן שאף תצטרכו ייעוץ מקצועי בעניין.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

הכוכב מארס המביא אתו צורך להבין ולקבל תשובות מאוד מעמיקות נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל מה שקשור לתחום המשפחה ולכן יהיה זה הזמן הנכון לנסות ולהבין לפני הכול את המניעים הפנימיים שלכם, כיוון שהם אלה שמנהלים אתכם בחיי היום יום. ככל שיותר תהיו שלמים עם עצמכם תרגישו טוב ולא יהיה בכם הצורך ללכת ולקבל אישורים מבני המשפחה הקרובה, שאתם בסדר ומתנהלים נכון.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן