בריאות הציבור

מגן דוד אדום היום ב’חוף דדו – חיפה’ כך תתמודדו עם סכנות חוף הרחצה

0
0

נעקצתם ממדוזה ולא ידעתם כיצד לפעול? מישהו טובע בסביבתכם? חבלה ברגלכם היחפה? נפילה קשה בחוף? היום ייערך הפנינג ייחודי של מד”א בטיילת חוף דדו שבחוף חיפה, תקבלו תשובות לכל תרחיש ◄ בנוסף, תתקיים תצוגת יכולות ואמצעים של הארגון עם דגש על היפגעות בחופי הים, מדריך מד”א.
מגן דוד אדום היום ב’חוף דדו – חיפה’ כך תתמודדו עם סכנות חוף הרחצה
מגן דוד אדום היום ב’חוף דדו – חיפה’ כך תתמודדו עם סכנות חוף הרחצה

ב’טיילת חוף דדו’ שבעיר חיפה, יתקיים היום (שישי, ז’ אב, תשע”ו) בין השעות; 9:00-13:00 ’יום תצוגת יכולות ואמצעים של מגן דוד אדום’ שיכלול עמדות הדרכה לציבור הרחב בנושא; החייאה, פציעות והיפגעות ב-חופי הרחצה. כל ההפנינג והתכנים המועברים, יתמקדו בנושא; היפגעות בחוף ים (נפילות, טביעה, עקיצת מדוזה וכו’) ויעברו על ידי אנשי מד”א ב-4 שפות; עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

█ סרטון מגן דוד אדום להדרכה כיצד להתנהג ולפעול באירוע טביעה

על רקע הטיילת בחוף דדו, תוקם תצוגה מרשימה של רכבי הצלה החדישים והייחודיים של מד”א בהם; אמבולנס, ניידת טיפול נמרץ, אופנומד”א, ג’יפבולנס, טומקאר ועוד.

האירוע, יערך במתכונת הפנינג חוויתי ומעשיר, על רקע מוסיקה קצבית | צילום: אסף ברזינגר©

באותו מתחם, יפתחו עמדות הדרכה שונות על במה אחת גדולה ומוצלת, כך שהציבור הרחב, יוכל לקבל כלים חיוניים במתן עזרה ראשונה וטיפול במקרים שונים.

בין הדוכנים; עמדות הדרכת החייאה ועזרה ראשונה כולל טיפול בעקיצה ממדוזות בראשות מדריכי נוער של מד”א, עמדה לרישום לקורסים במד”א כולל חומר הסברה, עמדת רישום לפרויקט נאמני חיים ועמדת הצגת הציוד הרפואי המתקדם של כונני ו’נאמני חיים של ארגון מד”א’.

דובר מד”א מר זכי הלר, הוסיף, כי; “האירוע, יערך במתכונת הפנינג חוויתי ומעשיר, על רקע מוסיקה קצבית ותחנות שונות על מנת שהציבור הרחב שהעוברים ושבים לא יוכלו שלא לשים לב לחגיגת הבריאות הסוחפת ויבואו לקחת בה חלק.

אנו מזמינים אתכם הבוקר הזה (שישי) להצטרף לחגיגה, ללמוד ולראות את החידושים והביצועים של מגן דוד אדום ארגון ההצלה הלאומי של ישראל המעביר קורסי עזרה ראשונה והחייאה על רקע נופיו של הים התיכון”.

█ ’נאמני החיים’ של מד”א

צוותי מגן דוד אדום: כך תתמודדו עם סכנות חוף הרחצה | צילום: צילום: אסף ברזינגר©

לפרויקט ’נאמני החיים’ החדש של מד”א נקראים להצטרף אזרחים בעלי הכשרה רפואית של לפחות 20 שעות (רופאים, אחים, פאראמדיקים, חובשים, חובשים צבאיים, מגישי עזרה ראשונה וכו’) במטרה להעניק סיוע רפואי ראשוני לאירועים בקרבתם – להרשמה לפרויקט ’נאמן חיים’ של מד”א, יש לחייג ל 6210* (בימים; א’-ה’ בין השעות 07:00 ל-23:00 ובימי שישי בין השעות 07:00-14:00) או ב-אתר מד”א

◄ ברגעים קריטיים כל שנייה קובעת – לצפייה בסרטון, הצטרפו ל’נאמני החיים של מד”א’. ניתן לקבל פרטים ומידע נוסף על קורסי החייאה וקורסים נוספים במד”א בטלפון 8101* או באתר מד”א.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן