כסף מדבר

מעמ קיצר הכנסות של 100 חשמלאים מעלימים הכנסות של כ-46 מיליון ₪

במבצע אכיפת גבייה של מע"מ ארצי והוצאה לפועל בשיתוף פעולה עם היחידות הארציות לאכיפת הגבייה ומשטרת ישראל, במסגרתו הגיעו אל- 1,736 חייבי מס, וגבו 107,000,000 ₪ ועוקלו 99 כלי רכב ◄ ל-16 חשמלאים נפסלו הספרים, נגד 19 נפתחו הליכים פליליים ו-2 חשמלאים נעצרו ושוחררו בערבות.
0
0
מעמ קיצר הכנסות של 100 חשמלאים מעלימים הכנסות של כ-46 מיליון ₪
קצר חשמלי

הנהלת רשות המסים בישראל, הודיעה היום (שני, כ”א סיון תשע”ו), כי יחידות מע”מ ערכו ברחבי הארץ בשבוע שעבר מבצע ביקורת ארצי ב’תחום חשמלאות בניין’. במסגרת המבצע “קיצר” מס ערך מוסף, הכנסות של 100 חשמלאים החשודים בהעלמת הכנסות של כ-46 מיליון שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ה”מבצע המחשמל” של רשות המסים בישראל, העלה שלל רב, לאחר שבוקרו 261 חשמלאים אשר לגביהם עלה חשד לביצוע עבירות מס וכן התגלו ממצאים ראשוניים אצל 39% מהם המעידים על העלמות הכנסות בהיקף כולל של כ-46,000,000 ₪.

כמו כן, ל-16 חשמלאים, נפסלו הספרים, נגד 19 נפתחו הליכים פליליים ו-2 חשמלאים אף נעצרו ושוחררו רק בערבות.

במקביל, במהלך השבוע שעבר, נערך מבצע אכיפת גבייה ו-הוצאה לפועל בשיתוף פעולה עם היחידות הארציות לאכיפת הגבייה ומשטרת ישראל, במסגרתו הגיעו אל 1,736 חייבי מס, וגבו 107,000,000 ₪ וכן עוקלו 99 כלי רכב.

כמו כן, בוצעו 845 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים והתגלו ממצאים ב-107 מהן שהועברו להמשך טיפול.

במסגרת פעילות שערכו עובדי משרד מע”מ רמלה, התבצע חיפוש בביתם של שני חשמלאים החשודים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות והעלמות מס, הם נעצרו ושוחררו בערבות בבית משפט השלום בעיר ראשון לציון.

החשמלאי הנישום פאדי שראיעה, בן 37 מהעיר לוד, נעצר בחשד, כי ניכה ’מס תשומות’ בעזרת חשבוניות פיקטיביות בהיקף כולל של כ-3,000,000 ₪ בין השנים; 2016-2012.

החשמלאי הנישום ג’מאל שראיעה, בן 33 אף הוא מהעיר לוד, החשוד, כי ניכה חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ- 500,000 ₪ בין השנים; 2016-2013. בחיפוש בביתו נמצאו צ’קים פתוחים, כסף מזומן, יומני עבודה “שחורים” וחשבוניות החשודות כפיקטיביות.

בפעילות שביצעו אנשי משרד מע”מ חדרה, התגלה ’חשמלאי בניין’ אשר קיזז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות אלפי שקלים בגין עבודות שביצע בעזרת עובדים מהשטחים אותם העסיק.

החשמלאי החדרתי, בחר להסוות את העסקת העובדים הלא חוקיים בעזרת חשבוניות פיקטיביות שקיבל מספקים שלא ביצעו עבורו עבודה וזאת תמורת עמלה ותשלום המע”מ.

בפעילות שביצעו אנשי מע”מ בעיר באר שבע, התגלו שני ’חשמלאים’ שקיזזו חשבוניות פיקטיביות בסכומים של כ-650,000 ושל כ-1,000,000 ₪. אלו יועברו להמשך טיפול במחלקת החקירות ויחויבו ב-תשלום המסים.

דוברות והסברה הנהלת רשות המסים בישראל, הוסיפה ומסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; לצד הביקורות בוצעו גם פעולות אכיפה, במהלכן הגיעו עובדי מע”מ טבריה, עובדי מע”מ חיפה ו’יחידת הוצאה לפועל צפון’ אל אתרי בנייה בעיר טבריה, בהם אותרו עוסקים בעלי חוב למע”מ ולמס הכנסה. במסגרת הפעילות עוקלו 3 רכבים.

בעיר טייבה, התבצעה פעילות אכיפה נגד חייב מס על ידי צוות מ’יחידת הוצאה לפועל תל אביב’ בשיתוף אנשי מע”מ נתניה. במסגרתה אותר טרקטור בבעלות החייב והוא הועבר אל מחסני הוצאה לפועל עד להסדרת החוב.

למסעדה ב-רמת ישי שלבעליה ישנו חוב מס. הגיעו אנשי ’יחידת הוצאה לפועל’ יחד עם שוטרים במטרה לעקל מיטלטלין מן העסק, עם בואם שילם בעל המקום את כל הדוחות החסרים במזומן. במסעדה בעיר חיפה, עוקל לבעל חוב למע”מ כל הציוד במקום.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן