כירורגיה פלסטית ואסתטית רשלנות רפואית

דר’ דב קליין, נתבע ב-2.5 מיליון ₪: הולכתי שולל לחשוב שינתח אותי

עו"ד לביא-צוקרמן, בכתב התביעה; הניתוח נכשל כישלון חרוץ ובוצע בחוסר מיומנות ולאחריו נדהמה האישה, לגלות, כי מאחורי כל אחת מאוזניה נותר אזור רחב, מעוות, קירח משיער ומצולק. על פי התביעה, נעתר ד"ר קליין לבצע בה ניתוח מתקן, אלא שגם ניתוח זה כשל ולמעשה, מצבה של האישה אף הורע ◄ רופא מומחה לכירורגיה פלסטית; האישה סובלת מנכות צמיתה בשיעור של כ-15% כתוצאה מהניתוח.
0
0
דר' דב קליין, נתבע ב-2.5 מיליון ₪ ע"י אישה: הולכתי שולל לחשוב, שהוא שינתח אותי צילום: ארכיון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
דר’ דב קליין

דוקטור דב קליין, מומחה לכירורגיה פלסטית ומרפאתו, נתבעו לאחרונה, על סכום של 2.5 מיליון ₪ על ידי אישה כבת 61 שעברה במרפאתו ניתוח למתיחת פנים. טענתה העיקרית היא, כי לכאורה, הוטעתה לחשוב, כי תנותח ע”י ד”ר דב קליין, אך בפועל נותחה בידי רופאה חסרת ניסיון. הניתוח כשל, והאישה נותרה נכה ומצולקת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הרקע לתביעת מיליוני השקלים שהוגשה בימים אלה בבית משפט השלום בעיר הרצליה על ידי עורכת הדין לביא-צוקרמן, בשם האישה, אשר על פי התביעה הגיעה אל המרפאה לצורך מתיחת צוואר וסנטר לאחר שנחשפה לפרסומים הרבים אודות ד”ר קליין בתקשורת.

לטענתה, היא שוכנעה במרפאת ד”ר דב קליין, כי ’ניתוח מתיחת הפנים’ ו’הרמת הגבות’ שיבצע בה ד”ר קליין, ישיג תוצאות טובות וכי מדובר בניתוח פשוט אשר ההחלמה ממנו הנה מהירה וקלה.

לדברי האישה היא שילמה במרפאה למעלה מ-50,000 שקלים תמורת הניתוח, אך בשום שלב, כך היא טוענת – לא נאמר לה כי לא ד”ר דב קליין, הוא זה שיבצע בה את הניתוח – ובפועל רופאה בתחילת דרכה, היא זו שניתחה אותה – עובדה שהתגלתה לה רק בדיעבד.

עו”ד לביא-צוקרמן, טוענת בכתב התביעה, כי הניתוח נכשל כישלון חרוץ ובוצע בחוסר מיומנות ולאחריו נדהמה האישה, לגלות, כי מאחורי כל אחת מאוזניה נותר אזור רחב, מעוות, קירח משיער – ומצולק.

על פי התביעה, נעתר ד”ר קליין לבצע בה ניתוח מתקן, אלא שגם ניתוח זה כשל ולמעשה, מצבה של האישה אף הורע.

“הפכו את התובעת לשפן ניסיונות ושיחקו בגופה כאילו היה צעצוע…”

רופא מומחה לכירורגיה פלסטית, פרופ’ רפאל שפיר, אשר חיווה את דעתו על המקרה, ציין, כי התיעוד הרפואי ממהלך הניתוח לוקה בחסר, כך שלא ניתן להתחקות אחר טיבו ומהלכו ובעיקר אחרי הפעולות הקריטיות שבוצעו בניתוח.

בנוסף, היה צורך להדגיש בפני המנותחת, כי עליה להפסיק לעשן לחלוטין כשלושה שבועות לפני הניתוח – ועד שלושה שבועות לאחריו – מפני שעישון, עלול להפריע להחלמה מניתוחים שכאלה.

עורכת הדין לביא-צוקרמן | צילום: ארכיון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עורכת הדין לביא-צוקרמן

לדבריו, אזהרה שכזו לא ניתנה לאישה, שציינה במפורש בטפסים הרפואיים אותם מילאה, כי היא מעשנת. פרופ’ שפיר, קבע בחוות דעתו, כי האישה סובלת מ’נכות צמיתה’ בשיעור של כ-15% כתוצאה מן הניתוח.

לדברי עורכת הדין אסי לביא צוקרמן, העוסקת ב’תביעות רשלנות רפואית’ דיני נזיקין ותביעות להכרה בנכות מול קצין התגמולים במשרד הביטחון; “אנשי מרפאת הכירורגיה פלסטית ובראשם ד”ר דב קליין, הפכו את התובעת ל’שפן ניסיונות’ ושיחקו בגופה כאילו היה צעצוע”.

לטענת עו”ד לביא-צוקרמן, הם אף לא טרחו לבקש את הסכמתה להנתח על ידי רופאה אחרת, ולמעשה הוליכו אותה שולל, לחשוב, שד”ר קליין, הוא זה שינתח אותה – תוך ניצול העובדה שהייתה בהרדמה ולא הייתה יכולה לדעת זאת.

בימים אלה הגישה עו”ד לביא-צוקרמן בשם האישה, תביעה לפיצויים נגד ד”ר דב קליין ומרפאתו, על סך 2.5 מיליון שקלים. התביעה נדונה בביהמ”ש השלום בעיר הרצליה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן