קהילה

‘מגה ספורט’ בשיתוף בקמפיין גיוס תרומות למען ילדים חולי סרטן

הגב’ אורית גבאי, מנהלת השיווק של ’מגה ספורט’, ציינה, כי; "אני גאה ושמחה לסייע בעבודת הקודש של עמותת ’גדולים מהחיים’, מקווה שהמעט שנוכל לעשות יעלה חיוך על פניהם של הילדים". ניתן למצוא ברשת מגה ספורט את כל עולמות התוכן של הספורט; כושר, כדורגל, ריצה, טניס, אופניים, אירובי, אגרוף, שחייה עם מגוון מותגי הספורט המובילים בעולם.
0
0
הגב’ אורית גבאי, מנהלת השיווק של מגה ספורט | מגה ספורט בשיתוף עמותת גדולים מהחיים בקמפיין גיוס תרומות למען ילדים חולי סרטן
הגב’ אורית גבאי

רשת ’מגה ספורט’ יוצאת בקמפיין גיוס תרומות למען ’ילדים חולי סרטן’ ומשפחותיהם בשיתוף עמותת “גדולים מהחיים – Larger than Life”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במשך שלושה חודשים, יאספו התרומות בסניפי רשת ’מגה ספורט’, כאשר שיאו של הקמפיין, יהיה במשדר מיוחד למען ילדי “גדולים מהחיים” בשיתוף סלבריטאים ומוסיקאים מובילים.

הגב’ אורית גבאי, מנהלת השיווק של מגה ספורט, ציינה, כי; “אני גאה ושמחה לסייע בעבודת הקודש של עמותת ’גדולים מהחיים’, מקווה שהמעט שנוכל לעשות יעלה חיוך על פניהם של הילדים”.

אודות מגה ספורט

הרשת הוקמה בשנת 1996 עם פתיחת חנות הדגל בעיר חיפה, הגדולה בארץ באותם הימים.

מאז, התרחבה הרשת ומונה כיום כ-53 סניפים הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת, בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, כולל סניפי עודפים.

מגוון המוצרים מחולק ל-3 מחלקות עיקריות; נעליים, ביגוד וציוד ספורט.

ניתן למצוא ברשת מגה ספורט את כל עולמות התוכן של הספורט; כושר, כדורגל, ריצה, טניס, אופניים, אירובי, אגרוף, שחייה עם מגוון מותגי הספורט המובילים בעולם.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן