חדשות בריאות חדשות כאן ישראל פסח

מגן דוד אדום העלה את הכוננות לרמה הגבוהה לקראת חג הפסח

מד"א, ערוכים בכוחות מתוגברים לקראת חג הפסח; הכוננות גבוהה מערב ליל הסדר וחג הפסח ועד לצאת החג ◄ מד"א, קורא לציבור להגיע ולתרום דם כדי להתגבר על החוסר הצפוי במהלך ימי החג ◄ מנכ"ל מד"א אלי בין: "במגן דוד אדום ערוכים לתת מענה לכל תרחיש במהלך החג... אני קורא לציבור להישמע לבקשת שירותי הדם של מד"א ולהגיע לתרום דם, על מנת לסייע ולהמשיך לשמור על מלאי דם הנדרש, לטובת מי שעלולים להזדקק לו במהלך החג".
0
0
מגן דוד אדום העלה את הכוננות לרמה הגבוהה לקראת חג הפסח
מגן דוד אדום בכוננות

מגן דוד אדום (מד”א), ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, הודיע היום (י”ד ניסן תשע”ו), כי הוא מעלה את הכוננות לאחר שכל כוחותיו נערכו לערב ליל הסדר של פסח ובמהלך ימי חול המועד ועד צאת חג הפסח תשע”ו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מאות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי-מד”א ו-2 מסוקי מד”א, יועמדו במקומות הומי אדם, פארקים, אתרי הפנינג המוניים ואתרי הטיול והנופש ברחבי ארץ ישראל בהערכות מוגברת ומיוחדת בחול המועד פסח.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, אמר לקראת החג, כי; “כוחות מד”א, יהיו ערוכים כבכל שנה בכוחות מתוגברים במהלך הפסח. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי במהלך החג ולהענקת סיוע רפואי מיידי לכל קריאה.

על מנת שהחג, יעבור בשמחה וללא פגיעות מיותרות בנפש, אני פונה לציבור לתת יתר תשומת לב לבטיחות הילדים בזמן שמתארחים מחוץ לבית, לשמור על כללי הבטיחות בטיולים בטבע ולנהוג בבטחה בכבישים.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג בין, הוסיף בדבריו, כי; “אני קורא לציבור להישמע לבקשת ’שירותי הדם של מד”א’ ולהגיע לתרום דם, על מנת לסייע ולהמשיך לשמור על מלאי דם הנדרש, לטובת מי שעלולים להזדקק לו במהלך החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט”.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בנוסף למשמרות הפעילות, כוחות מד”א בכל הארץ, צפויים להיות מתוגברים משמעותית ע”י ’מתנדבי מד”א’, בהם מאות כונני מד”א הרכובים על אופנועים וברכבים ייעודיים, כדי שיוכלו להעניק במהירות וביעילות מרבית סיוע לכל מי שיזדקק לכך.

עובדי ומתנדבי מד”א, שיסבו בערב חג הפסח לשולחן הסדר בתחנות מד”א השונות ברחבי הארץ, יעניקו מענה רפואי מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה במהלך ליל הסדר, ולאורך כל החג.

במד”א, קוראים לציבור להתעדכן באמצעי המדיה השונים כדי להגיע ל’תרום דם’ במהלך ימי חול המועד, עקב הירידה הצפויה בתרומות דם במהלך תקופת החג.

’שירותי הדם של מד”א’, מסרו, כי כדי להנגיש את עמדות התרמת הדם לציבור הרחב, יציבו שירותי הדם של מד”א תחנות התרמה בקניונים, אתרי תיירות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ.

█ מידע מלא על מיקום ומועדי ההתרמות, ניתן לקבל באמצעי המדיה הבאים;

★ בטלפון; 03-5300400 (מענה אנושי)
★ באתר מגן דוד אדום באינטרנט שכתובתו; מד”א.

רמג אלי בין, מנכל מדא | עיבוד צילום: שולי סונגו
אלי בין, מנכל מדא

בארגון מד”א, מזכירים לציבור הרחב, כי ריבוי המטיילים מגדיל את הסיכוי לפציעות בשטחים מבודדים ויש לנקוט במשנה זהירות בזמן שהייה בשטח. לשם איתור נפגעים בשטחים מבודדים פיתחו לאחרונה ב’מד”א’ מספר חידושים טכנולוגיים המאפשרים לצוותי מד”א לאתר אתכם בכל מקום ובכל מצב.

מנכ”ל מגן דוד אדום, רמ”ג אלי בין, קורא לציבור לתרום דם בימי חופשת הפסח | צילום: מד”א

במידה ונתקעתם במקום מבודד, תוכלו לפנות אל מוקד מד”א ולשלוח מיקום מדויק באמצעות Whatsapp או באמצעות בשידור ישיר ב’אפליקציית Reporty’ וכוחות מד”א, יוכלו לאתר את מיקומכם בקלות ובמהירות גם במקומות הקשים ביותר להגעה והמבודדים ביותר.

בנוסף, בימים אלו, היו עסוקים מתנדבי מד”א במבצע; ’קמחא-דפסחא’ ובמהלכו נאספות ויחולקו ע”י מתנדבי מד”א עשרות אלפי חבילות מזון שיאפשרו לעשרות אלפי משפחות בישראל להסב סביב שולחן הסדר זאת ללא כל מחסור.

זיכרו, חיוג 101 מכל טלפון, ינתב את השיחה אל ’מוקד מד”א’ לצורך קבלת קריאת חירום.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן