הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות מה-25 עד ה-31 במרץ 2016

מה צופנים לנו הכוכבים, האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית האסטרולוגית הכללית לכל בני כל המזלות, המתייחסת לשבוע שבין התאריכים ה-25 עד ה-31 במרץ 2016.
0
0
מזל טלה, תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-25 עד ה-31 במרץ 2016
מזל טלה

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-25 עד ה-31 במרץ 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
חודש יום ההולדת מכניס אתכם לתקופה של חשבונות נפש ברמה האישית ואף המשפחתית, בגלל אירועים שונים שאתם חווים בחוג המשפחה.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל טלה התאמה לבני מזלות אחרים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נראה שהיחסים הבין אישיים שלכם עוברים עכשיו תקופה של מהפך בעקבות חוויות לא קלות שעוברים אנשים קרובים במעגל המשפחתי הראשון. כיוון שכך, מומלץ לכם לא להגיד את כל מה שאתם חושבים אלא להשאיר את מחשבותיכם לעצמכם וגם את היחס שלכם למערכות יחסים שונות שמתנהלות במרחב האישי שלכם. זה בדיוק הזמן להתמקד רק בצרכים האישיים שלכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם למרות שהתרחשויות רבות נעשות דווקא מאחורי הקלעים. גם כספים שציפיתם לקבל אותם מתעכבים בשלב הזה ואתם עדיין לא יודעים כיצד תצליחו לממש את תכניותיכם ללא הכספים שכרגע מאוד נחוצים לכם. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם לא בטוחים שאתם פועלים נכון – היא זו שתכוון אתכם נכונה.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ מאחר וכוכב וונוס המקושר עם כוכב השפע נמצא בבית הקריירה שלכם, נראה שהפעם אתם יכולים ליהנות מהתחלות חדשות אשר מגיעות אליכם ללא מאמץ וזאת רק בגלל קשרים עם אנשים שחידשתם איתם יחסים לאחרונה, אך נראה שגם הסביבה דואגת להסביר לכם כמה היא מרוצה מכם ומהעשייה שלכם. זה בדיוק הזמן לספר על תכניותיכם עם אנשים נוספים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אתם נמצאים בתקופה שבה אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם יכולים לפעול בכל אותם נושאי קריירה שכל כך חשובים לכם ושלאחרונה מאוד גיבשתם דעה עניינית ומקורית כיצד להמשיך ולפעול ואף יש לכם צורך ויכולת לפעול בדרכים שונות כדי לשפר את המצב באופן כללי. נראה שבשבוע הקרוב ימשיכו התהיות ולכן מומלץ להתייעץ עם אנשים מקצוע מתאימים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ במהלך השבוע הקרוב תהיו מקושרים מאוד עם אנשים קרובים, אך ייתכן והם נמצאים במקום רחוק ואפילו מעבר לים. זה בדיוק הזמן שאתם צריכים לחשוב עד כמה עמוק אתם מעוניינים להיכנס למערכות יחסים אישיות וגם מקצועיות. מחשבות אלה מומלץ לכם לחלוק עם אותם האנשים שאיתם אתם צריכים להיות בקשר. זה הזמן לקרב אליכם את הצעירים מכם בגיל שמאוד זקוקים לכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס אחראי על מערכות יחסים וכספים נכנס אליכם אל בית הזוגיות והשותפויות ויעניק לכם רגעים של נחת במשך השבוע. במידה ואתם בזוגיות הרי שמערכות היחסים שלכם תהיינה כאלה שיספקו את בקשותיכם עד לפרט הקטן ביותר ואתם תרגישו שמפרגנים לכם בכל מאת האחוזים. גם בתחומי העבודה נראה ששיתופי פעולה יעזרו לכם להצליח יותר מהצפוי.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה שבה חשוב מאוד שתעשו את ההחלטות הנכונות ואל תאפשרו לחוסר בטחון כלשהו לערער אתכם. מבחינה בריאותית אתם עייפים יותר כיוון שלאחרונה אתם עובדים קשה ולא מאפשרים לעצמכם מרחב מחייה כדי לנוח. הסביבה שבה אתם חיים מפרגנת לכם, אך נראה שאתם עדיין לא בטוחים בעצמכם וזקוקים לחיזוקים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס שמביא אתו עשייה נמצא אצלכם בבית הכספים ויגרום לפעילות משמעותית בכל החודשים הקרובים בגלל העובדה שהכוכב גם יבצע את נסיגתו בבית זה שלכם. כל נסיגה באה להראות מהו אותו גורם שאתם צריכים לתקן ומאחר ונראה שאתם לא לוקחים עובדה זו ברצינות, הרי שייקום ידאג לכך בשרשרת של אירועים שיכריחו אתכם לפעול אחרת.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס שמביא אתו אנרגיה נכנס למזל שלכם וייתן לכם את הכוח לבצע את כל המטלות הדרושות לכם וגם את אלה שכבר מזמן דחיתם אותם לזמן טוב יותר שיהיה לכם יותר כוח ואנרגיה. היכולת שלכם לקחת עכשיו אחריות היא רבה מתמיד ולכן זה בדיוק הזמן לבדוק ולעשות את כל הדברים שאתם דוחים לתקופות טובות יותר בגלל חוסר חשק וסבלנות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ שני כוכבים מאוד משמעותיים אך מנוגדים באופיים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם כל מה שקשור לתת המודע. הכוכבים הם מצד אחד מארס שמביא רצון לעשייה ואנרגיה אך איכשהו תרגישו נבלמים על ידי אירועים ואנשים והדברים לא תמיד יהיו תלויים בכם. הכוכב השני הוא סטורן שדווקא מאט את הקצב כדי לגרום לכם למחשבה ולנסות להבין כיצד אתם יכולים לשפר את חייכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להתנהלות כלכלית שאינה נכונה, וזאת בגלל העובדה שהוא צמוד לכוכב נפטון שמערפל לכם את היכולת ההגיונית לעשות את הדברים הנכונים. ייתכן ויש לכם צורך להתחיל עכשיו באירועים חדשים ומשמעותיים אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לשאול את עצמכם איך בדיוק אתם רוצים לתכנן את עתידכם הכלכלי מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ בשבוע הקרוב יימצא הכוכב וונוס במזל שלכם ולכן צפויות לכם בשורות טובות ומשמחות מאנשים קרובים לכם שיעריכו מאוד את מה שאתם עושים בשבילם. זה הזמן גם עבורכם לנסות ולשמח אותם בחזרה על ידי הזמנתם לעשייה משותפת בדברים שאתם יודעים שיכולים לשמח אותם ואתכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שבה יש לכם יכולת להצליח על ידי עבודה קשה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן