מסחר | תעשייה

1500 טון נוספים של בשר טרי בפטור ממכס חולקו לחברות יבוא

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, עמית לנג: "אנו מצפים לראות תחרות על המגוון והמחירים. הזוכים מחויבים בראש ובראשונה למחיר הסופי לצרכן... מכסות יבוא בשר טרי, חולקו לחברות אשר הוכיחו יכולת יבוא בפועל בחודשים האחרונים במטרה להביא להגדלת התחרותיות בשוק והפחתת יוקר מחירי הבשר" ◄ בשבוע הבא, יחולקו מכסות ליבוא בפטור ממכס של ירקות קפואים, שמן זית ומיץ ענבים.
0
0
עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ברקע בשר מיובא
עמית לנג

מנכ”ל משרד הכלכלה והתעשייה, מר עמית לנג, הבטיח וקיים, זאת לאחר שהיום (רביעי, י”ג באדר ב’ התשע”ו) נודע על יבוא בשר טרי בפטור ממכס, בהיקף של 1500 טון, נוספים של בשר טרי, חולקו בין חברות שיווק המזון; “נטו”, “רמי לוי”, “יוחננוף”, “מחסני השוק”, “עוף ירושלים” ו”עזרא לאטי” – זאת כחלק מן המאמץ להפחית מחירים של מוצרי מזון בסיסים לפני החג.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מכסות יבוא בשר טרי, חולקו לחברות אשר הוכיחו יכולת יבוא בפועל בחודשים האחרונים במטרה להביא להגדלת התחרותיות בשוק והפחתת יוקר מחירי הבשר.

ההחלטה על יבוא בשר טרי בפטור ממכס אושרה אמש על ידי ’ועדת המכסות של משרד הכלכלה והתעשייה’ להקצאות נוספות ליבוא בשר טרי בפטור ממכס, בהיקף של 1500 טון, זאת במסגרת מכסה נוספת שאושרה לפני כשלושה שבועות, וכעת צפוי, כי תתרום למאמץ להפחתת מחירים של מוצרי מזון בסיסים לפני החג.

דברים טובים יכולים לבוא גם הם בצרורות; נודע, כי בנוסף, כבר בשבוע הבא, צפויה “ועדת המכסות” להתכנס על מנת לחלק הקצאות חדשות ליבוא בפטור ממכס של; ירקות קפואים, שמן זית ו-מיץ ענבים.

זאת בנוסף להקצאות ל’יבוא בפטור מכס של בשר כבש’, בהיקף של 1,000 טון שחולקו לפני כשבועיים.

מנכ”ל משרד הכלכלה והתעשייה, מר עמית לנג, אשר הבטיח וקיים, אמר, כי; “משרד הכלכלה והתעשייה מצפה שההטבות הגלומות ביבוא מוצרי המזון הפטורים ממכס, יגולגלו לטובת המחיר הסופי לצרכן”.

ועדת המכסות, תעקוב אחר המחירים של הספקים השונים שזכו להקצאות פטורות ממכס ותקבל החלטות בנוגע להקצאות נוספות שיחולקו במהלך השנה, על בסיס המחירים בהם משווקים הזוכים את הסחורה המיובאת לרשתות ולצרכנים”. הוסיף מנכ”ל משרד הכלכלה והתעשייה מר לנג.

יו”ר ועדת המכסות ומנהל מינהל תעשייה, מר יאיר שירן, הבהיר; “הבחירה בזוכים מבוססת על בחינה של מכלול פרמטרים בהם; היכולת לנצל באופן מידי את ההקצאות ל’יבוא בשר בקר’, יכולת הפצה והגעה למגוון רחב של לקוחות ברחבי הארץ ותרומה לתחרות בענף ולהפחתת יוקר המחיה“.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן