נגישות כאן ישראל

נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שבמשרד המשפטים: אברמי טורם

מר טורם, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל ובוגר תוכנית העמיתים "מעוז" בשיתוף אוניברסיטת הרווארד, פעל רבות לקידום שוויון זכויות והזדמנויות לאנשים וילדים עם מוגבלות והוא מחלוצי "קואליציית השולחן העגול" שפעלה לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות ◄ טורם, המחליף את הנציב היוצא מר אחיה קמארה, שימש כמנכ"ל "בית הגלגלים".
0
0
אברמי טורם נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שבמשרד המשפטים | עיבוד צילום: שולי סונגו
אברמי טורם

אברמי טורם, נבחר ואושר לעמוד בראש נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב’משרד המשפטים’, כך אישרה הממשלה לאחר ששרת המשפטים, ח”כ איילת שקד, הגישה את מינויו לתפקיד הבכיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שרת המשפטים, ח”כ איילת שקד, אמר עם אישור המינוי, כי; “אני מברכת את מר אברמי טורם על כניסתו לתפקיד. אני בטוחה שהניסיון הרחב שרכש בתחום עבודתה של הנציבות רב ועשיר.

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, היא יחידה חשובה ביותר במשרד המשפטים המסמלת את מהות הצדק. היא פועלת לשוויון ושילוב בתעסוקה, חינוך, דיור ועוד.

“אין לי ספק – הוסיפה השרה שקד, כי; “כישוריו של מר אברמי, יסייעו לו ויעמדו לזכותו בתפקידו החדש. בהזדמנות זו, אבקש להודות למר אחיה קמארה, על שנים רבות של עשייה מסורה כנציב”.

מנכ”לית משרד המשפטים, הגב’ אמי פלמור, ברכה אף היא ואמרה, כי; “אברמי טורם, מגיע עם יכולות מוכחות כדי להוביל את העשייה החשובה של ’נציבות שוויון לאנשים עם מוגבלות’.

קידום שוויון לאנשים עם מוגבלות הוא יעד מרכזי, ערכי ומוסרי, של משרד המשפטים בכלל והנציבות בפרט. תנופת העשייה שהוביל הנציב היוצא מר קמארה, תימשך ותתפתח ותגיע לפסגות חדשות”.

מר טורם, פעל בשנים האחרונות רבות לקידום שוויון זכויות והזדמנויות לאנשים וילדים עם מוגבלות.

בין היתר היה מחלוצי “קואליציית השולחן העגול” שפעלה לקדם העסקה של אנשים עם מוגבלות.

*המידע הועבר באדיבות פורטל הנגישות לבעלי מוגבלויות נגישות-נט

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן