סרטן

אחת מתשע משיקה ’קו ליטל’ לטיפול נפשי פרטני וייחודי דרך האינטרנט

לנשים המתמודדות עם סרטן השד, עמותת ’אחת מתשע’ משיקה את "קו ליטל" טיפול נפשי פרטני וייחודי באמצעות האינטרנט לנשים המתמודדות עם המחלה ואשר מתקשות ביציאה מביתן או שאינן נגישות לגורמי טיפול בקהילה ◄ לזכרה של ליטל בוקסנבאום, שנפטרה ממחלת סרטן השד בגיל צעיר ונתרם לרווחתן של החולות על ידי הוריה הגב’ רודי ומר משה בוקסנבאום.
0
0
ליטל בוקסנבאום, נפטרה ממחלת סרטן השד בגיל צעיר | רקע:  ’אחת מתשע’
ליטל בוקסנבאום

עמותת ’אחת מתשע’ השיקה בימים אלו את “קו ליטל” המספק טיפול נפשי באמצעות האינטרנט, אשר נועד לנשים חולות במחלת ’סרטן השד’ המתקשות ביציאה מביתן או שאינן נגישות לגורמי טיפול בקהילה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מדובר בסדרת מפגשים של טיפול מרחוק, במרחב האישי הביתי. המפגשים הווירטואליים, יאפשרו לחולה, לשתף בהתמודדות עם המחלה ועם השלכותיה, בקשיים ובתחושות ויעניקו לה כלים להתמודדות ולצמיחה מתוך המחלה.

קו ליטל” הוקם לזכרה של ליטל בוקסנבאום, שנפטרה ממחלת סרטן השד בגיל צעיר ונתרם לרווחתן של החולות על ידי הוריה הגב’ רודי ומר משה בוקסנבאום.

הטיפול הנפשי באמצעות האינטרנט, שנועד, כאמור, לנשים חולות במחלת ’סרטן השד’ ניתן על ידי מטפלת מוסמכת שהוכשרה בטיפול מרחוק, והוא כולל מפגשים אינטרנטיים, ללא כל תשלום.

מנכ”לית עמותת ’אחת מתשע’ הב’ סיגל רצין; “מטרת “קו ליטל” היא לספק לנשים המתמודדות עם סרטן השד, כלים במסע הנפשי שהן עוברות. כאשר אישה חולה, היא עוסקת בהתמודדות האישית שלה עם המחלה, וכן בהשפעת המחלה על הסביבה הקרובה שלה”.

הגב’ רצין, הוסיפה ואמרה; “אני מודה להוריה של ליטל ז”ל על היוזמה הברוכה, המנגישה את התמיכה הרגשית לנשים שבמקום מגוריהן קיים מחסור בגורמי טיפול או שאינן יכולות לצאת מביתן, ומאפשרת להן להשתמש בשירותי העמותה גם בתוך המרחב האישי שלהן, הבית”.

עמותת “אחת מתשע” מסייעת לנשים החולות בסרטן השד ולקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות.

יועצת תקשורת של עמותת “אחת מתשע” הגב’ נעה כץ, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; העמותה, מקיימת פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם למחלה, ומובילה מאבקים ציבוריים לשינוי מדיניות בתחום בישראל.

לפרטים נוספים ולתיאום, ניתן לפנות אל הגב’ חני גיטליס רוזנבלום, עו”ס בעמותת ’אחת מתשע’ בטלפון; 053-6211977.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן