חדשות בריאות סרטן

עמותת ’אחת מתשע’ בחרה בגב’ סיגל רצין כמנכ”לית העמותה

עם כניסתה לתפקיד, תמשיך רצין לפעול לקידום העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, לצד הרחבת שירותי העמותה לנשים המתמודדות עם המחלה על כל שלביה. הגב’ רצין, היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה מאוניברסיטת ’בר אילן’, ותואר שני במגדר בשטח מ’אוניברסיטת בר אילן’.
0
0
סיגל רצין, מונתה למנכ"לית עמותת ’אחת מתשע’ | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
סיגל רצין

סיגל רצין, מונתה למנכ”לית עמותת ’אחת מתשע’ המסייעת לנשים חולות ’סרטן שד’ וקרוביהן, ופועלת להעלאת המודעות למחלה. רצין היא בעלת ניסיון ניהולי רב שנים בהובלת עמותות וארגונים חברתיים. בעבר, הקימה וניהלה הגב’ רצין, עמותה לנוער מנותק בעיר בית שמש וכן עמדה בראש תחום נערות וצעירות ב’ארגון ויצו’ בפריסה ארצית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הגב’ רצין, עסקה בנוסף בייעוץ תקשורתי לחברות ולארגונים במגוון תחומים, וניהלה את התקשורת השיווקית ב’עמותת עלם’. במסגרת תפקידיה, הקימה והובילה מסגרות ופרויקטים בראייה מגדרית ופיתחה תכניות להעצמת נערות ונשים.

במקביל פעלה ופועלת הגב’ רצין, רבות להעלאת מודעות בקרב אנשי מקצוע והקהל הרחב לצורך במענים ייחודיים לנשים.

עם כניסתה לתפקיד, תמשיך הגב’ רצין לפעול לקידום העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, לצד הרחבת שירותי העמותה לנשים המתמודדות עם המחלה על כל שלביה.

הגב’ רצין, בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה מטעם אוניברסיטת ’בר אילן’, ותואר שני ב”מגדר בשטח” מ’אוניברסיטת בר אילן’.

אודות עמותת מתשע

עמותת “אחת מתשע” מסייעת לנשים חולות ’סרטן השד’ וקרוביהן מאז הקמתה בשנת 1994. העמותה, מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות, שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות.

עמותת “אחת מתשע” מקיימת פעילויות הסברה ומהלכים תקשורתיים להעלאת המודעות ל-גילוי מוקדם למחלה, ומובילה מאבקים ציבוריים לשינוי מדיניות בתחום בישראל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן