רוסלנה רודינה (27), הדוגמנית הישראלית וכוכבת תוכנית הריאליטי “הישרדות הונדורס”, בה עשתה את הפריצה הגדולה שגרמה לכולנו לשכוח שעד לא מזמן תויגה כ”החברה של”, נבחרה לשמש כפרזנטורית מותג נעלי רשת SCOOP ותחליף את הדוגמנית ושחקנית הטלוויזיה ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
הדוגמנית רוסלנה, נבחרה להצטלם לקמפיין אביב – קיץ 2016, לצד הדוגמן רון אלוף שהשתתף גם הוא בעונה הנוכחית של ’הישרדות’ תוכנית הטלוויזיה של הזכיינית ’רשת’ בערוץ 2. במסגרת החוזה שנחתם, תקבל הדוגמנית רוסלנה רשמית סך של 250,000 ₪.
הקמפיין החדש שיעלה בחודש הבא (מרץ 2016) לרגל השקת הקולקציה החדשה, יכלול בין היתר; תשדירי טלוויזיה ב-ערוץ 2 וב-ערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ב-רשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי מר רוני אינסאנז, מנכ”ל רשת SCOOP; “אנו שמחים על הצטרפותה של רוסלנה רודינה אל משפחת SCOOP – שנבחרה לאחר בחינת מספר רב של מועמדות. אנו רואים ברוסלנה דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג; צעיר, רענן, אופנתי ועדכני”.
█ פריצתה הגדולה בתוכנית הריאלטי בעונה השביעית “הישרדות” – הונדורס
רוּסלנה רוֹדינה (נולדה ב-11 בספטמבר 1988, היא נולדה באוקראינה, היא הבת השנייה אחרי אח בכור. משפחתה עלתה לארץ בשנת 1994. כשהייתה בת 6 והתגוררה במושב תלמי אלעזר, אשר ליד העיר חדרה, שם למדה בבית הספר התיכון.
זמן קצר לאחר שעלו לארץ ישראל, התגרשו הוריה, ואביה עזב את הבית וניתק את הקשר. רודינה, שוחררה משירות חובה בצה”ל כחודש אחד לאחר גיוסה בשל בעיות בריאותיות.
את תחילת דרכה בעולם הדוגמנות, החלה כשהוחתמה בסוכנות “סימפלי יו” של עדי ברקן, בהמשך בסוכנות “דז’ה וו” של נורית אורגל, ואחר כך בסוכנות “יולי מודלס“.
את פריצתה הגדולה בעונה הנוכחית עשתה החל מ-1 בנובמבר 2015 בתוכנית הריאלטי בעונה השביעית “הישרדות” – הונדורס, כשהיא לוהקה כאחת מן הידוענים, שם התגלתה כאחת המתמודדות הכי פייטריות של העונה, רוסלנה היא בת זוגו של הזמר הידוע אייל גולן משנת 2012 והיא אם בנם המשותף יאן שנולד ב-22 בנובמבר2014.
זהו הקמפיין ההנעלה הראשון של רוסלנה והיא נכנסת לנעליהן של הפרזנטיות בעבר; דר זוזובסקי, רותם סלע, מלי לוי, בר פאלי, יאנה יוסף.
רשת נעלי סקופ, מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום הרשת מונה 60 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ-300 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אפנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים, במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של רשת סקופ.
Add Comment