הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-5 עד ה-11 בפברואר 2016

0
0

כבר נאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”. לכן אם תרצו לדעת מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – בואו לקרוא את ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, המגישה לכם את התחזית האסטרולוגית השבועית לבני כל המזלות.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-5 עד ה-11 בפברואר 2016
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-5 עד ה-11 בפברואר 2016

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-5 עד ה-11 בפברואר 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי המזל מרגישים שיכולת הדיבור שלכם אינה במיטבה ופעמים רבות עדיף לכם לא להגיד מה שאתם חושבים, אלא לשמור את הדברים עבור עצמכם.

♥ ל- מזל החודש – דלי

♥ מזל דלי התאמה לבני מזלות אחרים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לא יכולים להיות בטוחים בתכניותיכם כיוון שייתכנו ניגודי אינטרסים בין מה שנוח לכם ובין מה שנוח לסביבה. הצורך שלכם לרצות את כולם יכול לגרום לכך שאתם עלולים למצוא את עצמכם מחוץ לשורה ולא לזרום עם האחרים שקרובים אליכם. חשוב שתפעלו בהגיון, ולא תתנו לרגעים של אימפולסיביות לנהל לכם את העניינים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מבחינה אישית ומקצועית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עובדים קשה מאוד, לוקחים על עצמכם אחריות ולעיתים עובדים מעבר לכוחותיכם. ייתכנו פעמים בהם תרגישו תשישות ואף מצב הרוח שלכם לא יהיה במיטבו. לאט לאט אתם מגיעים אל תקופת טרום יום ההולדת שלכם ומבינים שזוהי התקופה המתאימה במיוחד לחשבונות נפש.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים ומשמעות עובדה זו היא כי אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד שיכולה לעזור לכם לשדרג את עצמכם ולגרום לקרובים לכם להבין עד כמה הם זקוקים לכם מבחינה מקצועית. גם מבחינה חברתית נראה שאתם עוברים שינוי משמעותי ונמצאים בשלב של התחלות חדשות שבהם אתם יכולים להכיר אנשים חדשים ומעניינים שילוו אתכם לאורך שנים.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ זהו הזמן המתאים לתכנן לעצמכם נסיעה לחו”ל שיכולה לעזור לכם למלא מצברים ולהרגיש שאתם מחליפים אוירה. אתם זקוקים לכך כבר מזה זמן ועכשיו אתם נמצאים בתקופה הנכונה לממש את תכניותיכם. הכוכב מארס שמביא אנרגיה, נמצא במזל המולי לכם עקרב והוא זה אשר יעזור לכם לממש את מטרותיכם. נסו להיות קצת יותר מאופקים ומאוזנים כיוון שכוכב זה גורם להרבה חוסר מנוחה וסערות.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב סטורן נמצא במזל המולי לכם קשת ולמרות שבדרך כלל קיימת הרמוניה בין שני מזלות אלה , הוא זה אשר גורם לכם עכשיו לקשיים מאוד משמעותיים. אתם מבינים שהכספים שאתם מקבלים לא מספיקים לכם ולתוכניות העתידיות שלכם ולכן המציאות בשלב הזה גורמת לכם להבין שאולי היו לכם כמה החלטות שגויות. הרצון שלכם לבקר בחו”ל, עדיין חזק מהרגיל.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם היכולת שלכם לחיות ביחסים הרמוניים עם הזולת. נראה שאתם עצבניים יותר מהרגיל וחסרי מנוחה ביחס ליכולת שלכם להיות מאוזנים ורגועים בתקופה זו. מרבית ההתרחשויות הקורות עכשיו בחייכם נובעות מהיחסים שלכם עם אנשים הקשורים בכם ולכן אתם רגישים יותר בגלל הצורך שלכם לספק את כולם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים בתקופה קשה מהרגיל בגלל העובדה שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת וחוסר הביטחון והיציבות סוחף אתכם למקומות מאוד לא בריאים ונכונים עבורכם. אתם עצבניים מהרגיל בכל מה שקשור לנושאי בית ומשפחה ולכן אתם יכולים להיות יותר חשופים מהרגיל בנושאי בריאות . אתם רגישים פיזית ונפשית ולכן חשוב לכם לקחת זמן למנוחה ולפסק זמן.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ השפע שהגיע לחייכם לאחרונה גרם לכך שהייתם חייבים לעשות שינוי גם במישור האישי והמשפחתי. מבחינה כספית אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים והרווחה בבית המשפחה מגיעה עכשיו גם בזכותכם. ולמרות כל ההתחלות החדשות, נראה שקשה לכם בתחום המשפחתי והציפיות שאנשים אחרים מצפים מכם לא מקלות עליכם את המנוחה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ נראה שהשינויים הכלכליים אותם אתם חווים יכולים לעזור לכם במימוש תוכניות לטווח הארוך ואף הקצר. אנשים קרובים זקוקים לכם מאוד במעגל המשפחתי הקרוב לכם ביותר ונראה שיש לכם יכולת לקבץ את כולם ולעזור להם במימוש תכניותיהם. המחויבות שלכם גבוהה מאוד ולכן נראה שכולם מצפים מכם לממש גם את מטרותיהם שלהם ואתם נאלצים לעמוד במשימות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס נמצא במהלך כל החודש הקרוב במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר פעילים ואסרטיביים מהרגיל. זה בדיוק הזמן שבו אתם מרגישים שאתם רוצים לצאת מהשגרה ולהתחיל לפעול. הסביבה הטבעית שלכם מפרגנת לכם ובאה לעזרתכם בכל מה שאתם מבקשים ולכן מומלץ לכם עכשיו לנסות לא לוותר לעצמכם אלא לפעול במלוא המרץ.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה שאינה טובה לכם כיוון שנראה שאתם סובלים ממצבי רוח משתנים שאינם עוזרים לכם. כיוון שכך, אתם חייבים לעזור לעצמכם להכריח את עצמכם לצאת מהמצב בו אתם נמצאים ולעשות מעשים שישברו את השגרה הקיימת שאתם חיים בה בשלב זה עכשיו. מבחינה כלכלית, אתם חייבים לבדוק את כל האפשרויות שלכם כדי לפעול בצורה הנכונה.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכבים מרקורי וונוס אחראים על התקשורת בין מערכות יחסים ולכן זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לנסות ולפעול על מנת לחזק את היכולות האישיות שלכם בתחום זה. מבחינה כלכלית זוהי תקופה שבה אתם חייבים לעמוד ולהתמודד מול נסיבות חיים משתנות וחשוב שתהיו ממוקדי מטרה. ייתכנו שינויים פתאומיים בחיים שלכם ולכן זה בדיוק הזמן לבחון את הנסיבות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן