הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2016

0
0

כבר נאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”. לכן אם תרצו לדעת מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – בואו לקרוא את ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, המגישה לכם את התחזית האסטרולוגית השבועית לבני כל המזלות.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2016
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2016

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-29 בינואר עד ה-4 בפברואר 2016.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא בבית תת המודע שלכם ומבקש מכם להתחבר לכוחות הפנימיים ולבדוק בצורה אינטואיטיבית מיהם החברים האמיתיים שלכם.

♥ ל- מזל החודש – דלי

♥ מזל דלי התאמה לבני מזלות אחרים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ נראה שהכוחות הטבעיים חזרו אליכם ואתם מרגישים שהנה יש לכם מסלול ומטרה שבה עליכם לייצב את עצמכם. השתמשו באינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שתרצו להגיע למטרות ולהישגים טובים. מבחינה חברתית זהו זמן שבו מומלץ לכם לבחון את החברים הקרובים שלכם, כיוון שלא תמיד ההבנה שלכם ושלהם זהה ואתם לא בהכרח תמימי דעים ביחס אליהם, עובדה שעלולה לגרום לוויכוחים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מאחר וכל כך אכזבתם אנשים שקרובים אליכם אל תצפו שמשהו ישתנה גם בשבוע זה. נראה שהייתם מאוד נחושים לפעול לפי התוכנית הבסיסית שלכם שחשבתם שהיא טובה לכם, אך במשך הזמן אתם עלולים להיכוות כיוון שבמציאות לא תקבלו את ההתנהגות הצפויה לה אתם מצפים מאנשים קרובים. אכזבה זו עלולה להוביל אתכם למחשבה שהנה פספסתם משהו בדרך שחשוב מאוד ללמוד אותו ולתקן.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מבחינה מקצועית אתם נמצאים עכשיו באחד השיאים הטובים שלכם כיוון שאתם מאוד מוערכים על ידי אלה שמעליכם וגם על ידי אנשים שהם חברים קרובים. חשוב מאוד שבפרק זמן זה של חייכם תאפשרו לעצמכם להיות קצת יותר קלים עם עצמכם ולא תעמידו עצמכם מול רף שקשה לעבור אותו. חשוב להיות יותר גמישים ביחס לציפיות שלכם עם עצמכם. בתוך כשבועיים תקבלו בשורות טובות ביחס לקידום משמעותי.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ מומלץ לכם לתכנן נסיעה למקום רחוק שיעזור לכם ללמוד ולהתפתח בנושאים החשובים לכם. זהו זמן שבו היכולות שלכם להצליח בתחומים אלה גבוהים מהרגיל וגם מבחינה כלכלית נראה שתצליחו לעמוד בציפיות שלכם בנושאים אלה. ייתכנו חילוקי דעות דווקא ביניכם לבין עצמכם ביחס לכל מה שאתם חווים וחשוב מאוד שלא תהיו עיקשים במקומות שלא תמיד תצליחו לממש בהם את תכניותיכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ היחסים הבין אישיים שלכם אינם קלים ולכן אתם מרגישים די מתוסכלים בנושא. אתם מאוד שואפים לייחד כפי שאתם מבינים אותו אך נראה שהקרובים לכם לא תמיד זורמים ביחד אתכם עם הציפיות שלכם ולכן ייתכנו מאבקי כוח על רקע תפיסת עולם שונה משלכם. כספים שאתם בונים עליהם לא יגיעו בקצב שאתם רוצים ולכן חכו עם כל הקשור להתנהלות כספית עד לסיום הנסיגה בסוף החודש.
סרטן (23 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ תקופה מאוד עמוסה וקשה אתם חווים בגלל שכל הנטל נופל עליכם ולא בגלל דברים אישיים שלכם אלא בגלל המחויבות שיש לכם לאנשים אחרים הקרובים לכם. צפו לחילוקי דעות כיוון שלא כולם חושבים ומבינים כמוכם וכמה שאתם מנסים להיות נאמנים לעבודה עם הפרויקטים החדשים שלכם, הרי שפעמים רבות אתם מרגישים אובדי עצות כיוון שהנסיבות בשטח גוררות אתכם למקומות אחרים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה שבה תמצאו עצמכם מתלבטים פעמים רבות האם אתם רוצים להמשיך ולהשתתף בסגנון חייכם הנוכחי או שאתם רוצים לפעול בצורה אחרת על מנת להרגיש יותר מאושרים ומסופקים. מבחינה מקצועית יש לכם יותר עבודה ונראה שאתם יכולים להגיע למסקנה שהנה כאשר אתם ממש משתדלים, אתם מאוד מצליחים.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם עובדים קשה מאוד ואתם ממש חדורי מטרה על מנת להגיע להישגים בהם אתם מעוניינים. מומלץ לכם לנסות ולהשקיע קצת יותר זמן איכות באנשים הקרובים לכם כיוון שנראה שאיבדתם אותם בדרך בעוד אתם מנסים לעשות כסף וקריירה. נכון שבתפיסה שלכם אתם עושים את המקסימום גם עבור אחרים, אך נראה שהדרך שלכם לא תמיד מקלה על האחרים לחיות איתכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מאחר וכוכב מארס שמביא איתו שפע ועשייה נמצא בבית הכספים שלכם נראה שאתם מאוד עסוקים במימוש התוכניות שלכם ומרגישים מחויבות גבוהה מאוד לגבי אנשים שיכולים לעזור לכם לקדם את התוכניות שלכם. ייתכן ואנשים במעגל הראשון של חייכם לא תמיד יסכימו איתכם לגבי הדרך בה אתם פועלים, אך אתם תהיו מספיק חזקים על מנת לא לוותר ולהמשיך כפי שתכננתם מראש.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס נותן לכם כסף, מרץ וכוח על מנת להתחיל סגנון חיים חדש ואתם מאוד חדורי מוטיבציה להמשיך ולהצליח בתוכניות שלכם. הדרך שלכם נכונה ועכשיו אתם רק צריכים להיות מוכנים לעבודה קשה על מנת שבעתיד תוכלו לקטוף את זרי הדפנה שלכם. אל תתנו לאנשים קרובים להוריד לכם את מצב הרוח לגבי דברים שאתם ממש בטוחים לגביהם. בשבוע זה תמשיכו להשקיע זמן איכות בסביבה הקרובה וטוב שכך.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ מומלץ לכם להפסיק לחשוב כל כך הרבה כיוון שאתם ממש מתישים את עצמכם וסביר להניח שהדברים שמתרחשים כרגע בחייכם אינם תוצאה ישירה של ההתנהגות שלכם, אלא של הנסיבות בשטח. ייתכנו קשיים כלכליים שלא צפיתם אותם מראש בגלל העובדה שאנשים אחרים תלויים בהכנסה שלכם ואתם כל הזמן מנסים לרצות אותם על חשבונכם אתם. נסו לשים עצמכם במרכז.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אין ספק שאתם נמצאים בשבוע שהוא מעניין, עמוס ופעלתן בדברים מצוינים עבורכם. קודם כל במערכות יחסים חל שינוי מאוד משמעותי והנה אתם מגיעים לתודעה של הרבה אנשים שמחפשים את קרבתכם וחושבים שהנה הגיע הזמן שלכם לקבל את מלוא תשומת הלב כפי שאתם מבינים ורוצים . מומלץ לכם לקבל החלטות משמעותיות בנושאים אלה, בחלוף הנסיגה בסוף החודש. מבחינה כלכלית, נראה שאתם בדרך הנכונה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן