מזל החודש

מזל דלי – מזל החודש בין ה-20 בינואר ל-19 בפברואר

הדליים חביבים ובעלי יכולת לתקשר חברתית עם אנשים רבים אך, הם מתקשים להוציא לפועל ולממש את רעיונותיהם הגדולים. לעומת זאת הם מתקשים להתחייב לאנשים הקרובים אליהם, היחידניות הקיצונית הופכת אותם לאנשים שונים ומיוחדים שנמצאים במרכז תשומת הלב. התיקון שלהם הוא להבין כי רוחניות אמתית היא דאגת אמת לאחר. את הרעיונות הגדולים שלהם עליהם לממש ביומיום ולטובת הזולת, עליהם גם להתגבר על גאוותם ועל ההתנשאות הטבעית שלהם, ולהבין שעליהם לחלוק עם אחרים את הברכה.
0
0
מזל דלי
מזל דלי

מזל הדלי, במקור הלועזי מסומל על ידי אדם הנושא דלי מים – “Aquarius”. מזל דלי המקורי, אידיאליסט ובלתי ניתן לשליטה. בני מזל דלי מסמלים את עונת החורף, המסמלת את ספירת המלכות שקיים בה חוסר ורעב לאור. במסורת היהודית מתייחס מזל דלי אל חודש שבט. בתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל דלי האסטרולוגי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בני מזל דלי, הם אינטליגנטים וחברותיים ביותר. יש בהם מרדנות מאוד חזקה לעתים אף מעבר לטעם הטוב. ניכר בהם קושי ליצור אינטימיות וקרבה אמיתית, היות והם שומרים תמיד על ריחוק מסוים, כאילו מתוך חשש, שהדברים לא יכולים להימשך.

מצד שני יש בהם רצון חזק לעזור לזולת ולאנושות, אך לרוב קיים קושי ליישם את הכוונות באופן מעשי.

מזל דלי הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר, יחד עם מזל תאומים ומזל מאזניים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקבועים, יחד עם מזל שור, מזל אריה ומזל עקרב.

הכוכב השליט של מזל דלי הוא אורנוס, אם כי אסוציאציה זו היא מודרנית ובאסטרולוגיה ה”קלאסית”, עוד לפני גילויו של אוראנוס, השתמשו בכוכב שבתאי במקומו.

מאפייני המזל:

סמל המזל: גלים.
איבר בריאותי רגיש: מחזור הדם.
אלמנט: אוויר.
אופי בולט: יציב.

תכונות חיוביות: בעלי חשיבה מקורית, אינטלקטואלים, בעלי יכולת המצאה, מתקדמים לפני דורם, עצמאיים, ידידותיים, אידיאליסטים, מחפשים שינויים, אנשים שהמניע שלהם הוא לפעול לטובת הזולת.

נאמנות: חוסר יכולת להיות בקשרים מחייבים וממוסדים עם בן/בת זוג כתוצאה מהרצון לחופש.

תכונות שליליות:

עצבניים, חסרי יכולת לתת רגשית מעצמם עד הסוף, עקשניים, בעלי אופי מרדני, סוטה, לוחם במוסכמות, מתנתקים בפתאומיות מחברים ואנשים.

מקצועות מתאימים:

מקצועות מחשב, אלקטרוניקה והמדיה המתקדמת לסוגיה השונים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

השנה תוכלו לקבל את העזרה המגיעה לכם לדעתכם.

נראה שסגנון חייכם הנוכחי גרם לכך שאתם סומכים רק על עצמכם, אך בכל זאת אתם בהחלט בכיוון הנכון בגיוס עזרה וכספים מאנשים שדעתכם ומעמדכם האישי החברתי והמקצועי חשוב להם.

ייתכן ואלה מצויים במעגל הראשון של חייכם ולכן חשוב שתהיו סבלניים אליהם. הצורך הפיזי שלכם לחיבה יתגבר ותמצאו את האנשים שיתנו לכם זאת.

אתגר;

מבחינה חברתית אתם עוברים עכשיו שינויים משמעותיים ונראה שיש בכם צורך פנימי להחליף סגנון חיים ובתוך כך גם אנשים שלא מתאימים יותר לחייכם.

בפרק זמן זה של חייכם אתם יותר בשלים לברור את חבריכם מבין כל האנשים אותם אתם מכירים ולהחליט שאלה שאינם תורמים לכם יותר אינכם צריכים להיות במחיצתם ואין שום סיבה שתרגישו לא טוב עם עצמכם בשל כך.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן