חדשות בריאות לב וכלי דם

חולה שבץ מוח ראשון טופל בטייגרטריבר | Tigertriever של רפיד מדיקל

מכשיר הטייגרטריבר (Tigertriever) המבוסס על טכנולוגית Comaneci, הינו המוצר הראשון לטיפול בחולי שבץ מוחי איסכמי, הניתן לשליטה ובקרה מלאה ◄ פרופ’ רנה שאפו; "היכולת לשלוט במכשיר והאריגה הייחודית שלו, אפשרה לי להוציא את קריש הדם בבטחה ולפתוח את כלי הדם בניסיון הראשון. לטייגרטריבר, פוטנציאל קליני נרחב ואני שמח להיות הרופא הראשון שהשתמש במוצר פורץ דרך זה...".
0
0
חולה שבץ מוח ראשון, טופל ב-טייגרטריבר (Tigertriever) של חב’ רפיד מדיקל
טייגרטריבר (Tigertriever)

רפיד מדיקל (Rapid Medical), חברה המתמחה בפיתוח מוצרים ל’צינטורי מוח’, מצפון הארץ בין הר הכרמל והגבעות של רמות מנשה, הודיעה אתמול (שלישי, ט׳ שבט תשע״ו) על חולה ראשון אשר טופל בעזרת המכשיר לפתיחת כלי דם חסומים ב’מוח’ בשם; “טייגרטריבר” (Tigertriever). לדברי החברה מכשיר הטייגרטריבר, מבוסס על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה על ידה והיא המאפשרת לראשונה לרופא, התאמה מושלמת של המכשיר למבנה כלי הדם החסום שגורם ל’שבץ’ החריף, יחד עם נראות מלאה בזמן השיקוף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“אני מרוצה מאוד מן התוצאות ומן הביצועים של המכשיר טייגרטריבר”, אמר פרופ’ רנה שאפו, ראש המחלקה לנוירורדיולוגיה בביה”ח אלפריד קרופ באסן, גרמניה.

פרופ’ שאפו, הוסיף, כי; “היכולת לשלוט במכשיר והאריגה הייחודית שלו, אפשרה לי להוציא את קריש הדם בבטחה ולפתוח את כלי הדם בניסיון הראשון. לטייגרטריבר, פוטנציאל קליני נרחב ואני שמח להיות הרופא הראשון שהשתמש במוצר פורץ דרך זה”.

מכשיר הטייגרטריבר פותח על סמך הפלטפורמה הטכנולוגית הבלעדית של ’רפיד מדיקל’. פלטפורמה זו מבוססת על יותר מ-7 שנות ניסיון בפיתוח מוצרים מתקדמים, המאפשרים לרופא יכולות שליטה ובקרה יוצאי דופן והתאמה רציפה של מידות המוצר לאורך כל הטיפול.

“המשימה שלנו הינה לבנות מוצרים נוירו-וסקולריות בטוחים ויעילים אשר מביאים תועלת לחולים ועונים על הצרכים של הרופאים” – אמר מייסד ומנכ”ל החברה מר רונן אקהויז, בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני בעסקים באוניברסיטת קליפורניה בברקלי וכן בעל ניסיון של יותר מ-10 שנות ניסיון בניהול פרויקטים של מחקר ופיתוח (מו”פ) ופעילות מבצעית.

מר רונן אקהויז, הוא גם בנו של ד”ר שמעון אקהויז, מייסד ויו”ר הדירקטוריון של ’רפיד מדיקל’. ד”ר אקהויז, המייסד והמנכ”ל של סינרון מדיקל בע”מ (נאסד”ק: ELOS), חברה מובילה בעולם בשוק המכשור הרפואי האסתטי. ד”ר אקהויז הוא גם היו”ר ומייסד שותף של CardioDex בע”מ, נאנוקייט בע”מ, Navatek בע”מ, טוליפ בע”מ, Opticul אבחון בע”מ, RealView בע”מ ויו”ר אורסנס בע”מ.

ד”ר אקהויז היה גם המייסד של ESC מערכות רפואיות (NASDAQ: LUME) והמייסד-השותף של קולור-צ’יפ וVentor רפואי.

ד”ר אקהויז מחזיק בתואר B.Sc בפיסיקה מהטכניון המכון הטכנולוגי לישראל ותואר שלישי בפיסיקה מאוניברסיטת קליפורניה באירווין. יש לו יותר מ-20 פטנטים רשומים והוא פרסם יותר מ-50 מאמרים בכתבי עת מובילים בהתייחסות ובכנסים. הוא גם חבר במועצת המנהלים של המכון טכנולוגי לישראל הטכניון.

מנכ”ל חברת ’רפיד מדיקל’ מר רונן אקהויז, ממשיך; “אנחנו מאוד שמחים מהתוצאה ומן המשוב הקליני שאנחנו מקבלים עבור הטייגרטריבר. אנחנו מאמינים, כי המכשיר טייגרטריבר, צפוי להפוך למכשיר המוביל בטיפול ב’שבץ מוחי איסכמי’ שהנו מצב בו אספקת הדם אל הרקמה במוח מופחתת כך שהיא מביאה לכדי אובדן הפונקציות של הרקמה באותו האזור”. סיכם מנכ”ל החברה מר אקהויז.

רפיד מדיקל, הודיעה, כי החברה מתכננת להשיק את הטייגרטריבר באירופה במהלך הרבעון השני של 2016.

▼ רפיד-מדיקל – (Rapid Medical)

חברת רפיד מדיקל בע”מ, מפתחת מוצרים פורצי דרך לטיפולים אנדווסקולרים. החברה הינה היצרנית של קומנצ’י, המוצר המתכוונן הראשון בעולם לתמיכה בטיפול ב-מפרצות במוח, ופלה, קטטר לגישה דיסטלית בעל חלל פנימי גדול. טייגרטריבר, קומנצי ופלה, מאושרים CE למכירה באירופה.

בחברת רפיד מדיקל (Rapid Medical), אומרים, כי “המשימה שלנו היא לפתח מכשירים רפואיים עצבים וכלי דם בטוחים ויעילים מועילים לחולים ולענות על צרכיהם של רופאים. אנו מחויבים לקידום טיפול בחולה על ידי מתן והמוצרים באיכות הגבוהים ביותר אמין ביותר, הקל ביותר לשימוש נתמך על ידי נתונים קליניים מוכחים.

רפיד מדיקל (Rapid Medical), ממוקם בחלק הצפוני של ארץ ישראל בין הר הכרמל והגבעות של רמות מנשה”.

מידע נוסף ניתן למצוא ב-Rapid-medical

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן