רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון, יציג הערב 19:58, כך נדקר הכתב איתם לחובר במהלך צילומים

0
0

הערב (19:58, מבט) הפרטים המלאים והצילומים, במהדורת מבט עם יעקב אילון, כתב של הערוץ הראשון איתם לחובר, נדקר במהלך צילומי כתבה עבור ’מבט’ שבדקה את תקינותם של אפודי מגן צוואר של ’חברת פמס’. הוא התנדב לבדוק את האפוד – שמסתבר שלא היה עמיד בפני הסכין, הסכין חדר פנימה, ופצע אותו קלות.
הערוץ הראשון, יציג הערב 19:58, כך נדקר הכתב איתם לחובר במהלך צילומים
הערוץ הראשון, יציג הערב, כך נדקר הכתב איתם לחובר בצילומים לבדיקת אפודי מגן

כתב של הערוץ הראשון העיתונאי איתם לחובר, אשר יצא הבוקר (רביעי, כ”ה טבת, תשע”ו) לצלם כתבה על תקינותם של אפודי מגן, בהן של ’חברת פמס’ עבור מהדורת החדשות הפופלארית ’מבט’ עם יעקב אילון (19:58), מצא עצמו במהלך הצילומים דקור. לחובר, נפצע ולמרבה המזל באורח קל. הפרטים המלאים והצילומים, הערב במהדורת מבט עם יעקב אילון בערוץ הראשון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

העיתונאי איתם לחובר, של הערוץ הראשון, ידוע ככתב נועז שאינו מהסס לחשוף מחדלים עבור מהדורת מבט עם יעקב אילון, שיצא הבוקר להכין כתבה על תקינותם של אפודי מגן, לא שיער ש”יתקעו לו סכין בגב”.

במהלך הכתבה, נפגש עם נציגי של מפעלי פ.מ.ס. מיגון בע”מ, המייצרת את אפודי המגן בעבור מערכת הביטחון ובעבור השוק האזרחי וכן העוסקת בייצור אריגים ויריעות חד כיווניות המשמשים חומרי גלם בתעשיית המיגון כנגד איומים בליסטיים.

מוצרי פמס, בנויים מסיבים סינטטיים שונים, כגון; סיבי ארמיד וסיבי פוליאתלין. חב’ פמס, משווקת את מוצריה ללקוחות עסקיים, אשר נוהגים למכור את המוצר הסופי ללקוחות מוסדיים (כגון; ממשלות, צבאות ומשטרות). מוצריה של פמס, משמשים בעיקר כחומר גלם לייצור אמצעי מיגון שונים, לרבות מיגון אישי, מיגון רכבים קלים וכבדים, מיגון תעופתי ומיגון כלי שיט.

הערוץ הראשון, מציג הערב, כך נדקר הכתב איתם לחובר בצילומים לבדיקת אפודי מגן

דוברת רשות השידור (בפירוק) הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי תוך כדי הצילומים, הסכים לחובר לבקשת נציגי החברה, לנסות על עצמו את אפוד המגן. הניסיון לא צלח, האפוד לא עמד בהבטחות היצרן, הסכין, חדר פנימה, ופצע אותו באורח קל.

נציגי חברת פ.מ.ס. מיגון בע”מ, שחשו מבוכה גדולה כתוצאה מן התקרית, הגישו לכתב לחובר, עזרה מיידית. בהמשך, פונה לחובר אל בית חולים לקבלת טיפול רפואי, שם ביצעו הרופאים תפרים בחתך שנוצר בגבו של העיתונאי האמיץ.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן