הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות מה-25 עד ה-31 בדצמבר 2015

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה - ה"הורוסקופ של אתר kan-naim", באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; "לכל אדם כוכב יש בשמים".
0
0
מזל גדי - תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-25 עד ה-31 בדצמבר 2015
מזל גדי

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-25 עד ה-2431 בדצמבר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

טיפ לילידי השבוע

למרות שאתם חוגגים את יום ההולדת שלכם ומקבלים הרבה פרגונים, אתם עדיין לא מרגישים שחזרתם לעצמכם, למרות היכולת שלכם להבין שאתם בהתחלות חדשות.

♥ ל- מזל החודש – גדי

♥ מזל גדי, התאמה לבני מזלות אחרים

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת ושיחות אישיות מעמיקות נמצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצוינת להעמיק את כל היחסים שלכם על בסיס חברי ולהגיע להידברות משותפת שבה תאומי הציפיות שאתם עושים יהיו זהים.

בשבוע הקרוב אתם מתחילים את תקופת יום ההולדת ולכן יהיו אלה ימים שבהם תחוו התרגשויות ותקבלו הרבה תשומת לב.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכבים מרקורי שמביא אתו תקשורת טובה במערכות יחסים ופלוטו כוכב שמשנה את תפיסת העולם לעומק , נמצאים שניהם אצלכם בבית תת המודע ולכן תהייה התקופה הקרובה מאוד משמעותית בכל מה שקשור להבנה עמוקה לגבי החיים. מערכות יחסים חברתיות יעלו מחדש על הפרק ואתם תמצאו אותם כבלתי מהימנים כך שתרצו להכניס לחייכם אנשים אמינים יותר.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ כל מה שקשור לנושאי עבודה מכביד עבורכם כיוון שאתם עובדים קשה מאוד ולא מרגישים שאתם באים על סיפוקכם. ישנה תביעה סמויה כלפיכם להשקיע הרבה יותר ממה שאתם מוכנים ולכן קשה לכם יותר פיזית . אתם חייבים ללמוד להשגיח על עצמכם ולא להניח לשום היסחפות רגשית להטביע אתכם בעבודה קשה כיוון שייתכן שלא תוכלו לעשותה על הצד הטוב ביותר בגלל עייפות מתמשכת.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ אתם הכוכב מארס שמביא אתו אינטנסיביות רגשית ופיזית נמצא אצלכם בבית הזוגיות עובדה שגורמת לכם לתהות לגבי היכולת שלכם לשתף פעולה בנושאי השותפויות בחייכם. ולכן, כל נושאי ה”יחד” עולים על הפרק השבוע ואתם חייבים למצוא לעצמכם אופציות נוספות שבהן תוכלו לשתף פעולה עם הקרובים לכם ביותר על מנת להפוך את השהות שלכם יחד לנעימה יותר.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ יש לכם הבזקים של מודעות שבהם אתם מרגישים שיש לכם יכולת להבין דברים לעומקם וגם מה אתם צריכים לעשות בנוגע לתובנות אלה. היזהרו מלקחת ללב יתר על המידה בכל מה שקשור לנושאי עבודה כיוון שנראה שאתם עלולים להרגיש ירידה אנרגטית במידה ותיקחו כל דבר באופן רגשי מדי. ייתכן ותידרשו להוכיח את עצמכם ותרגישו שהעומס עליכם רב ולכן תנסו השבוע לדחות מחויבויות.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמכם כיצד אתם רוצים לחיות בהמשך כיוון שהגעתם לפרשת דרכים שבה יש לכם יכולת להחליט מיהם האנשים איתם תרצו להמשיך בחייכם ועם כמה אנשים אתם מעוניינים לנתק קשרים כיוון שאינכם מעוניינים בהם בחייכם. הגיע הזמן שתעשו סדרי עדיפויות משמעותיים ותעמדו בהחלטות של עצמכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב פלוטו שמביא איתו שינויים משמעותיים מאוד ומהפכים בחיים נמצא אצלכם בבית השותפויות, עובדה שגורמת לכך שנראה שתאלצו לבחון קשרים עם אנשים קרובים מזווית אחרת כיוון שנראה שתזדקקו לעזרה שלא תכננתם אותה מראש. השבוע יהיה הזמן ללמוד לבקש עזרה מאחרים ואף לעמוד בציפיות שלהם מכם בגלל ההבטחות שהבטחתם להם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בשבוע הקרוב יש לכם הזדמנות לנסוע לחו”ל באופן מפתיע כיוון שהכוכב אוראנוס נמצא אצלכם במקום המקושר עם הפתעות. אנשים חדשים שתפגשו בחו”ל ייכנסו לחייכם באופן משמעותי ויתפסו את מקומם אצלכם לאורך שנים. הסביבה הקרובה תהייה הרבה יותר מפרגנת ומשמעותית עבורכם ולכן שיתופי הפעולה שלכם יהיו יותר מעשיים ועם מטרות משותפות.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ונותן לכם אפשרויות חדשות שאתם אכן מממשים אותם בהצלחה מלאה. במקביל אתם נושאים באחריות מאוד כבדה בגלל העובדה שהכוכב סטורן שמביא אתו כובד רגשי ופיזי עדיין נמצא במזל קשת שהוא מזל מאתגר עבורכם בכל הקשור ללקיחת אחריות. ולמרות הקשיים, מבחינה כספית יש לכם עכשיו יכולת להרוויח כספים משיתופי פעולה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ זוהי תקופה טובה מאוד לעשיית כסף דרך מערכות יחסים וקשרים בין אישיים. נראה שאנשים קרובים ממליצים עליכם ואתם יכולים ליהנות מפרגון שתוצאותיו הן הגדלת ההכנסה שלכם. בנוסף, יש לכם התלבטויות בכל מה שנוגע לבית המשפחה הקרובה שלכם ונראה שאתם רוצים לקחת אחריות ולעזור בנטל, אך לא תמיד יש מי שמקשיב לכם ומשתף אתכם פעולה בנדון.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★הכוכב מארס נמצא בבית תת המודע שלכם ומטרתו לגרום לכם לחשוב יותר לעומק לגבי אירועים שקורים לכם בחיים, לחפש את המשותף בין המקרים ולחשוב מה אתם יכולים לעשות למען עצמכם על מנת לשפר את המצב. מבחינה כלכלית אתם עדיין נמצאים בתקופה לא קלה שבה עליכם לחסוך ולא להוציא כספים ללא ביקורת וללא בדיקה של העובדות באם אתם אכן זקוקים לכך.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה עליכם לפעול בחוכמה ולא לחשוב האם אתם צודקים או לא ולהשמיע את דעתכם בכל מחיר. נראה שלימוד זה לא הגיע אליכם בנקל ואתם למודי ניסיון העבר על מנת להבין שלכל מילה והתנהגות יש מחיר ואתם לא רוצים לשלם מחיר על טעויות של אחרים. אתם חווים תקופה שבה האירועים רודפים זה אחר זה ולכן חשוב שתיקחו לעצמכם פסקי זמן.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן