כסף מדבר מחוז יהודה ושומרון

ארז מינס העלים הכנסות וסייע להתחמק מתשלום מס בהיקף מאות אלפי ₪

רואה חשבון ארז מינס, חשוד (49) מהיישוב ברקן, הציג בפני ’רשות המסים’ מצגי שווא, בכך שזייף מסמכים ואישורים שזיכו את לקוחותיו בהחזר מס בהיקף של מאות אלפי שקלים, שלא היו זכאים לו. רשות המסים, טוענת, כי לחשוד רואה חשבון ארז מינס, שולם, לכאורה, שכר טרחה בהיקף של מאות אלפי שקלים בהתאם לגובה החזר המס.
0
0
רואה חשבון ארז מינס, מהיישוב ברקן, חשוד שהעלים הכנסות וסייע ללקוחותיו להתחמק מתשלום מס בהיקף מאות אלפי ₪
רואה חשבון ארז מינס

הותר לפרסום היום (שלישי, י’ טבת תשע”ו) כי רו”ח ארז מינס (49) מהיישוב ברקן (בדרום השומרון כ-10 ק”מ מזרחית לראש העין בסמוך לכביש 5 “כביש חוצה שומרון”. ממזרח ליישוב נמצאת העיר אריאל), חשוד, כי העלים הכנסות וסייע ללקוחותיו להתחמק מתשלום מס בהיקף של מאות אלפי שקלים, באמצעות הצגת מצגי שווא בבקשותיהם להחזר מס. בימ”ש, הורה ביום חמישי האחרון, על מעצר בית מוחלט של 9 ימים והתיר על כנו את צו איסור הפרסום עד שלשום בשעה; 12:00.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מינס הוא רואה חשבון ובעל משרד להנהלת חשבונות ולייעוץ מס, המעניק זה זמן רב שירותי ראיית חשבון כוללים ומקיפים לעסקים ועמותות וכן החזרי מס לשכירים עם מוניטין מפואר וניסיון של למעלה מ-7 שנים בענף החשבונאות והמיסוי.

בפעילות מודיעינית שביצע ’פקיד שומה חקירות מרכז’ עלה חשד, כי החשוד רו”ח מינס ארז, הינו בוגר הפקולטה לכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת ת”א. עבד כ-10 שנים במס הכנסה כמפקח בכיר.

הוא בעל לימודי תואר שני ב-אוניברסיטת ת”א (התמחות במימון חשבונאות), הציג בפני ’רשות המסים’ מצגי שווא, בכך שזייף מסמכים ואישורים שזיכו את לקוחותיו בהחזר מס, שלא היו זכאים לו.

רשות המסים, טוענת, כי לחשוד רו”ח מינס, שולם, לכאורה, שכר טרחה בהתאם לגובה החזר המס.

לפני שבוע, נפתחה חקירה גלויה נגד החשוד ובוצעו חיפושים בביתו ובמשרדו. מהחקירה עד כה עלה, כי בשנים; 2008 – 2014 נקט החשוד רו”ח ארז, בעורמה, כדי לקבל החזרי מס שלא כדין עבור לקוחותיו.

הוא אף נקט במגוון פעולות לא לגיטימיות, כדי להפחית את חבותו האישית במס ולא דיווח על מלוא הכנסותיו.

באותו היום, כב’ השופטת אפרת בוסני מבית המשפט השלום בעיר תל-אביב, הורתה על מעצרו למשך יומיים ונעתרה לבקשתו למתן צו איסור פרסום.

בדיון שנערך ביום חמישי האחרון בפני כב’ השופט ירון גת, בעניינו של החשוד רו”ח מינס ארז, הוא נשלח למעצר בית עד 25.12.15 ונקבעו לו ערבויות כספיות של למעלה מחצי מיליון ₪.

כב’ השופט גת, החליט שלא להיעתר לבקשתו להאריך את צו איסור הפרסום, אולם הורה על עיכוב ביצוע עד שלשום בשעה 12:00, אז ניתן היה לפרסם את שמו.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן